madde på pergo Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hei!!!=) Sniker meg inn hit fra BliGravid... Hihi... Bare lurer på en liten ting: Jeg har voldsomt vondt i hodet, og får kvalmebølger av og til... Kan hodevondt være et tegn? Noen som hadde det før dere tok en positiv graviditetstest?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 kan være mye rart..mange tegn på graviditet og mange tegn på at man bare har hodevondt... eller kvalme..
madde på pergo Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Hehe... Jeg så på siden din, ser du bor i Elverum! Det gjør jeg også!
lykkeliten kom til meg.... Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har noen runder med ordentlig hodepine, har vært litt forkjølet de siste dagene, men er ganske sikker på at hodepinen kommer av graviditeten! jeg er 5+1 og første runde med hodepine hadde jeg på 4+4. Men det er nok ikke dumt å ta en test. Oppdater oss på hvordan det går da!!
smeltpåtjukkaigjen Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men må slenge meg med på spørsmålet ditt!! nå sitter jeg her med hodeverk av dimensjoner. Kan aldri huske å ha hatt dette før. (vet ikke om det har noen sammenheng, men har så tørr munn med vond smak hele tida, også..men sikkert overfølsom for kroppens signaler; ) Selvfølgelig kan nesten så godt som alle "symptomer" være på grunn av noe helt annet enn graviditet. Og så klart er det bare å teste når tida er moden, men det er mange tanker som svirrer, og man håper gjerne at det kan ha en sammenheng, - så innmari koselig hvis noen orker å svare, selv om vi ikke hører til her; ) Klemmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå