Gå til innhold

Vogn


juliogjuleprinsesse

Anbefalte innlegg

Jeg er klar over at det er farlig tidlig å tenke på dette, men en venninne av meg sa de sparte ca. 2000,- på å kjøpe vogn på januarsalget.. Noen som har noen tanker om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin medio juli.

 

Hvor det er salg, nei si det, må høre med henne... Men hun sa da virkelig det... Kanskje hører jeg bare det jeg ønsker å høre om dagen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at en del vogner fra 2007 vil bli lagt ut på salg da, pga d er fjorårets modell!!! Mange penger og spare på det ja!! :) Iallefall en del plasser vet jeg de gjør det.. For det er så mye stjæsj å greier på nye vogner at de må vel ha tipp topp greier i butikkene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvilke butikker det gjelder, eller må vi bare ta en ringe runde? Jeg er i alle fallfor trøtt til å ta en skikkelig runde hehe...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men årets modeller kommer i mars -april på de fleste. ikke januar. brio blandt annet har allerede kommet. Og simo sine nye farger kommer etter februar. Utgående farger kan jo hende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vagt å huske en av de første sesongene med hvanåenn det reality-showet der Donald Trumph ansetter vinneren heter - der var det et "lag" som sparte inn masse penger på et oppdrag hvor de blant annet skulle kjøpe en barnevogn - de gikk rett og slett i butikken og spurte om de hadde noen fjorårsmodeller på lager. Er vel sikkert ikke mange butikker som lagrer utgåtte modeller på bakrommet på den måten, men om man tar en ringerunde kan det jo hende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...