dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Fikk svar på pos blodprøve fra Riksen i går etter første IVF, Ganske fornøyd ja. Termin ca 18.aug.
krysser fingre og tær! Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Gratulerer så mye! Kos deg med magen.
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 GRATULERER!! Og velkommen etter, jeg har også testet posetivt på første IVF forsøk, termin ca. 6. august. Og i dag har jeg til og med sett hjerteslagene til min lille spire. Håper vi får følge helt frem til august da!!!
MaybeMe? Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Juhu snuppa! Endelig er vi her begge to. ) Du ble ikke mange ukene etter meg nei! Håper vi får 7-8 flotte måneder her sammen. Stor klem
orkidee* Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Gratulerer og velkommen. Håper du får en fin fin tid frem til august. Jeg ble selv gravid etter tredje innsett av ivf. (18/9) er nå litt over 13 uker på vei. Klemmer.
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 GRATULERER SÅ MYE,OG VELKOMMEN HIT!!!! :-)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 Hei vennen! Er det ikke fantastisk at vi kom hit!!! Tenkt at vi skal være her til midten av august, jeg ))) Klem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå