Gå til innhold

Flere gravide IVF`ere????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid 5+1 etter 1. IVF forsøk. Hadde vært veldig hyggelig om det var flere som kunne følge hverandre, ettersom vi gjerne har litt andre tanker og kanskje enda fler bekymringer enn andre....uansett, hiv dere med....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg er en gravid IVF'er:), hadde innsetting 15. november - er vel rundt 5 uker i dag.

Skal på UL 21. desember

Skrevet

Det var tilfeldig!! Jeg hadde også innsetting 15. nov! Hvordan er formen din, og hvilket behandlingsted hører du til? Jeg skal til UL 19. des jeg....veldig spennende...

Skrevet

Jeg hadde innsetting 23.november.Fikk sva på pos blodprøve i går:-)

Skal på ul 2.januar.

Skrevet

Grattis Dollypopp! Ligger rett bak meg i løypa du da, håper vi kommer til å følge hverandre i 8 måneder til.....

Skrevet

Ja!!

kommer ikke til å være så mye på trimesterne,mer på terminklubben.

virker som det er så mye hysterie på disse sidene...

er jeg den eneste som ikke er redd for å miste?

har termin 10 dager etter deg:-9

hvordan regner dere termin forretsen?

40 uker + 2 dager fra uttak?

en på ass.befr som skrev inn på terminkalkulatoren for ivf,da fikk hun opp 18.august.

Skrevet

Behandlingssted: Ullevål. Hvor hører dere til?

Formen er bra, kjenner til tider veldig mye stikking i brystene, ellers har jeg tisset mer enn vanlig.

Ang beregning av termin:

Spurte på sykehuset og da sa de at jeg kunne beregne termin ut fra første dagen jeg satt sprøyte og da blir termin 9. august. Men de finner vel ut noe mer på UL. Satte inn 2 egg, så litt spent på om det blir 1 eller 2:)

Skrevet

fra første dprøytedag og til hva?40 uker derfra da eller?

vi hører til Riksen,håper å få fødeplass der.

klaffet på første IVF og har 6 egg på frys.

satt bare inn ett vi da,så er nok "bare" 1.

blir spennende å høre med dere da!når er første ul?

Skrevet

På terminkalkulator skal du legge inn første dag i mens, istedet legger du inn første sprøytedag så blir det automatisk beregnet.

Jeg har lagt inn 31. oktober og da fått termin 9. august på denne kalkulatoren. Har UL 21.12., så da får jeg sikkert en mer riktig dato.

Skrevet

Første sprøytedag regnes som første dag i siste mens. Så er det bare å skrive det i terminkakulatoren på babyverden f. eks.

Vi hører til porsgrunn, og satt inn bare ett egg vi også så det er nok bare en spire her også.

Vil bare si det at jeg også får det over meg med jevne mellomrom at jeg er redd for å miste. Etter at jeg ved siste graviditet ikke var bekymret i det hele tatt og hadde en MA fant det ut 1 måned etter at det hadde gått galt. Gledet meg egentlig til UL, men den gikk litt annerledes enn jeg hadde tenkt meg kan du si.Og for de som har opplevd noe sånt kan nok det gjøre en del med nervene i neste graviditet. I tillegg er jeg gift med en mann som har mistet datteren sin da hun var 2 og et halvt i ulykke, så jeg er lite klar for å fortelle han en dårlig nyhet til når alt han ønsker seg er et barn. Men ikke vil bekymre meg med sine tanker selvsagt, siden jeg er gravid. Så det er klart jeg føler nok litt ekstra press og frykt for at dette skal gå galt. Trodde aldri det skulle skje meg, ,men det gjorde det. Men nå krysser jeg fingrene for at alt går den rette veien denne gangen. Dette ble langt, men følte at jeg trengte å forklare hvorfor folk her inne kan virke litt hysteriske inni mellom. . .

Skrevet

6 uker i dag etter 1.ivf-forsøk!

Har time til ul 19.12. :-)

Skrevet

Jeg har vært gjennom IVF og er nå i uke 9 (8+5 i dag).

Syns faktisk tida har gått ganske raskt. (Mulig det er fordi jeg har sovet meg gjennom de fleste ukene? ;)

Har vært på 2 UL der alt har vært akkurat etter planen, og skal til ny UL i uke 11, den 20.des.

Termin 14-15 juli. Har min egen lille julekalendernedtelling nå som varer til 29.des, da vi er over den magiske 12 ukerstiden.

Men gleder meg aller mest til å fortelle hele verden i jula at vi faktisk har lykkes! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...