Gå til innhold

Er så usikker på navn! Særlig guttenavn...

Anbefalte innlegg

Er halvveis om 1 mnd tid, men har ikke blitt enige om noe navn enda.. Har jo forsåvidt god tid, men gøy å ha det klart til etter Ul hvis vi finner ut av kjønnet! Ul om 1 uke:-)

Jentenavn er lettest. Der har vi noen forslag som begge liker og jeg har mange forslag. De vi har foreløpig er:

Pernille

Mathilde

Ingrid?

Også liker jeg:

Sofie

Aurora

Martine

...og noen fler jeg ikke kommer på nå...

Av guttenavn er vi ikke enige om noen, men jeg har foreslått Filip og Leander. Sambo hater Leander...

Kan dere foreslå noen flere guttenavn i samme gata?

Storebror heter Oliver, så vil ha et navn som passer med hans.

Fortsetter under...

Av jentenavnene liker jeg best Mathilde. Aurora og Ingrid går også an :)

Guttenavn.. Er ingen fan av Leander selv, men Filip er fint, og passer egentlig til Oliver. Hva med William, David, Nicolas?

Kan jo skrive mine egne yndlingsnavn, selv om de kanskje ikke er særlig populære da: Gabriel, Elias, Benjamin, Mathias.

Lykke til! :)

Enig med Sambo! Hva er det med Leander som gjør at alle skal kalle guttene sine det? Høres ut som et kvisetryne med krokete knær :(

Oliver er vakkert.

Foreslår:

Martinus

Severin

Konrad

Alfred

Albert

Anton

William

Herman

Annonse

Hehe, okei okei, så skal jeg legge fra meg Leander da! :-)

Blir sannsynligvis Pernille hvis det blir jente, og kanskje Filip om det blir en gutt. Felix har vi også vært inne på, men det minner meg litt om en kattepus...

Er superkresen på navn, så det skal bli vanskelig hvis vi får mange gutter i hvert fall! Liker ikke altfor trauste, gamle, norske navn, heller ikke veldig jålete navn. Guttenavn til mine sønner skal være stilige, enkle og maskuline:-)

Jentenavn skal være både litt søte, enkle og sånn passe tøffe.

Gjerne kom med flere forslag!!!

Heisann:-)

GUTTENAVN jeg syntes er stilige, enkle og maskuline:

Sander

Marcus

Lucas

Elias

Matias

Tobias

Thomas

JENTENAVN jeg syntes er søte men samtidig tøffe:

Martine

Vilde

Olivia

Linea

Lykke til med valg av navn:-)

Liker Mathilde, Ingrid, og Sofie. Har ikke sansen for hverken Filip eller Leander. Greie navn, men ikke helt min smak. :-) Ikke navn jeg reagerer negativt på iallefall.

Oliver er fint da. Jeg strever fælt hvis vi får en gutt til, har en gutt som heter Levi. Oliver og Levi? Bare ombytting av bokstaver da men veldig fint, synes nå jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...