Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler også pms symtomer...

Men... om man legger god viljen til, så er det en svak svak tyn strek i det andre vinudet på min billig test nå....

Oj oj oj dette er nesten litt for spennende... Har hatt vondt i puppene i over en uke nå, men det er fult mulig innbilding...

Tanten får bare ikke komme!

Lykke til jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte du legge godviljen inn for å se at det var noen strek?

Det må nemmelig jeg, du ser det svakt - men det er en strek og ikke skygge.

Skrevet

Så dumt, lykke til neste gang.

Og du, jeg har jo egentlig ikm på søndag/mandag - og gjett om jeg skal kose meg skikkelig på nyttårsaften, om denne svake svake røde streken i morges var falsk alarm.

Skrevet

Tynne streker er et veldig godt tegn...!! Jeg tror jeg ville ha anskaffet en ordentlig test om jeg var deg, ikke en sånn billig en. Jeg fikk utslag på de billige, men ikke før etter at de første 5 minuttene hadde gått. Og jeg var jo så gravid som bare det, viste det seg :-)

Skrevet

Ja, jeg for komme meg på apoteket å kjøpe en skikkelig,

sliter litt med apotekene rundt her, litt for mye kjent folk..

Har tre igjen av billigtestene. Merkelig føler tanta kommer når som helst, men for håpe det er ren og skjær innbilding...

Skrevet

testet imorges jeg også, men der så jeg som forventet, bare en strek :( skal egentlig teste på søndag, så får ta en ny en da, men mest sannsynlig blir det tur nr. to for meg i januar!!

hjalp ikke den drømmen jeg hadde i natt gitt-ar!!

vi som får opp bare en strek får glede oss til ny tur vi da, å huske og alltid tenke positivt!!!!

Skrevet

Vi har tidligere diskutert her dette med tester. Noen får positivt fra dag 11, men andre igjen får ikke positivt før dag 15-16 - så ikke planlegg januarturen ennå ;-)

Bestevenninnen min fikk ikke positivt før dag 15 med hennes usedvanlig livlig 2 år gamle sønn. en annen venninne av meg fikk bare en svak svak strek dag 14 med tvilling gutter! Men alle venninner som har fått jenter, har fått positivt gjerne før dag 14. Så vi for håpe begge for helt klare positive tester i løp av de nærmeste dagene!

Lykke til :-) Ps. hva drømte du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...