Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi bruker cb digital, men hvis du trekker ut teststripsen etter at resultatet har kommet opp, kan du se stripene der. Antar at det er samme prinsippet som på analoge, bare at på de digitale blir stripene tolket til negativt eller positivt symbol i vinduet på plastdingsen. symbolet er det vi tar utgangspunkt i, men når den har blitt negativ, har vi dratt ut stripsen for å se om det har vært noe utslag i det hele tatt.

håper på det beste!

hehe, ja, vi skulle jo treffes der, pluss71. :-) du reiste ned? hvordan gikk det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men var ikke dere hos Dr. Trolle på fredag? Sa ikke han at det ikke var helt klart? Hos meg sa han at det var klart på tirsdagen før el. fredag. Pga el.sprøyten ble el. dagen før. Så kanksje det er i morgen det skjer :-) Men helt enig disse testene er ikke lette, og så utrolig frustrerende det er!

Pluss71, reiste du ned?

Skrevet

hva mener du med at det ikke var helt klart?

vi var hos trolle på torsdag, da var folikkelen 14 mm og han sa at vi så smått kunne begynne å teste på fredagen, så det gjorde vi. han sa ikke noe om når han trodde el ville komme, for det er så individuelt, men det er fullt mulig at det skjer i dag eller i morgen.

jeg er fullstendig klar over at jeg stresser for mye, men jeg klarer ikke helt la være ;-)) om noen år kommer vi helt sikkert til å se tilbake på denne tiden og le godt av oss selv. eller egentlig ler jeg godt av meg selv nå. gaaah!

Skrevet

Jeg stresser med dette hver gang, jeg...! Helt umulig å ikke gjøre det når man vet hvor viktig det er, og man dessuten må planlegge som best man kan for å få til å reise nedover på riktig dag :-)

En venninne av meg hadde snakket med Clear Blue, fordi den digitale plastdingsen hennes ikke virket. De hadde da sagt at man ikke kunne tolke de strekene man ser når man tar ut stripsen inni... MEN på meg er de helt klart like sterke når testen sier positiv, og ikke like sterke når den ikke gjør det, og jeg ser gjerne utslag på dem i et par dager før den blir positiv... men ikke alltid sånn gradvis sterkere og sterkere... noen ganger blir de svakere igjen for så plutselig å slå til...!

Jeg var nede lørdag klokken 13.30 og hadde en hyggelig dag i København, med julemarked og det hele :-) Tredje forsøk på Stork og det tredje inseminasjonsrommet jeg prøvde, så det MÅ vel bety at dette var siste gangen...??

Skrevet

takk for den infoen om cb. vi tar som sagt ikke utgangspunkt i stripsen, men sjekker den bare for ... bare :-) håper på treff innen et døgn, er helt sprekkeferdige her.

krysser fingrene for deg!

Skrevet

Så spennende, alle gode ting er tre vet du ;-)

Nå går det skal du se :-)

Jeg får prøve de samme testene som dere, begynner å teste meg nå på fredag, skal til Trolle på mandag ettermiddag, hadde tenkt to ins denne gangen, så da blir det tirsdag/onsdag/torsdag jeg er nede.

Skrevet

Lykke til til alle dem som skal ned..selv tok jeg to Tjorven...men fikk lov til det siden jeg testet positivt om morgenen den dagen jeg kom ned...tvi tvi

Skrevet

Hei singel og babyplaner.

Er du på vei til Danmark snart?

Vil bare ønske deg lykke lykke til!

Og hvis dere ser på november resultatene var jo de kjempe bra, neste gang er det vår tur! -Ikke snat?

Skrevet

SÅåå frustrert. veeeldig negative tester....IKM i morgen, men har slike mens smerter...nå kan den like godt komme....

Skrevet

Nei... det skal ikke skje... lykke lykke til...

Håper virkelig ikke den dumme tanten kommer!

Hold oss oppdatert.

Skrevet

Hei, jeg reiser nedover i dag og har time i morgen - hva med deg?

Skrevet

Nei, da har vi vært der likt!

Jeg hadde time på Stork søndag kl 15.15 og mandag kl. 13.15 - vi har alså vært der samtidig..

Men også vil vi få termin samtidig - ikke sant!!

Skrevet

Da har jeg vært nede litt tidligere enn antatt.

Hadde ins på Stork søndag og mandag, og venter meg gode nyheter på nyttårsaften :-)

Skrevet

Og i går kom mensen....en lettelse egentlig fordi jeg har vært så utrolig hormonell...så nå går jeg på med friskt mot:-)

Skrevet

Ja, det stemmer :-) Så spennende, det er andre forsøk for meg (det er det for deg også er det ikke?) - vi satser på at det går bra denne gangen!!!! Masse lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet

Da nærmer det seg ikm og jeg håper så indelig at ikke tanten kommer på besøk denne gangen! Hun for ikke lov!

Har kjøpt inn 4 tester, noen billige... fikk litt små panikk på apoteket i dag, da x'en dukket opp, og der sto jeg med graviditets testene mine, tror ikke han så det, men han merket tydlig at jeg var brydd..

Men tittet på de nå, og da sto det at de gir best resultat fra den dag mensen uteblir... men tenkte å begynne i morgen jeg... Jeg hadde ins 16 og 17 desember. Når mener dere at jeg kan starte?

Hvordan går det med dere andre? Føler dere at det er noe på gang?

Skrevet

Jeg testet på dag 11 etter inseminasjon denne gangen, med billige tester... som ble positive etter at de 5 minuttene de er gyldige hadde gått... tror nok at ClearBlue hadde blitt positiv samme dag om jeg hadde hatt det for hånden, for da jeg omsider fikk tak i det på dag 13 etter inseminasjon ble den kjempepositiv med én gang. Men dette er veldig forskjellig visst... noen får ikke noe utslag før ikm-dagen eller til og med etter den.

Skrevet

Takk - da skal jeg sjekke i morgen - føler dessverre at tanta er på annmarsj... grrr... skal prøve å jage henne vekk så godt jeg kan.

Håper jeg tar feil, og håper jeg får to røde streker, som jeg drømte her en natt.

Skrevet

hei tjorven1 :)

vi hadde jo inseminasjon samme dag vi. jeg tenkte svi av en billigtest imorgen tidlig. Er ikke sånn superspent i og med at jeg ikke har kjent noen ting i det hele tatt.. men håper i det lengste ;)

spent på ditt resultat også..

hold oss oppdatert!!!

lykke til :)

Skrevet

Lykke til, håper det er to streker , eller ett kryss for begge to:-)

Skrevet

Hei Tjorven1 og Singel & Babyplaner

Vi var i danmark samme dag alle tre, jeg tenker også teste i morgen tidlig - men syns jeg kjenner igjen tegnene på at mensen er i anmars.

Singel&B; Jeg tenker at det er positivt at du ikke har noen tegn - gitt at du ikke har pre-mens symptomer heller......

......blir spennende i morgen da!

......og så er det jo absolutt ikke sikkert at det slår ut i morgen selv om det skulle være positivt.....

......det er kiipt å vente, er ikke en veldig tolmodig person kjenner jeg!

Skrevet

Nå er jeg veldig spent på raporter fra testing i morgen tidlig da... det er tidlig, men testene kan slå ut så tidlig hvis egget har festet seg tidlig... Krysser fingrene for tre positive tester, jeg...!!

Skrevet

vi testet negativt i dag. ikm var i går, men den kom jammen med full styrke, så vi skjønte at det ikke hadde gått. tok en test for sikkerhets skyld. er første forsøket vårt, så vi er ikke så altfor skuffet. det første samboer gjorde i går da mensen kom, var å spise fenalår og ta seg en øl. ikke så galt at det ikke er godt for noe!

prøver igjen på stork til neste helg. godt at intervallene er så korte. :-)

Skrevet

Masse lykke til neste helg da...!! Og det er bra å kunne hygge seg med øl og fenalår... forhåpentligvis en god stund til jeg kan det ;-)

Skrevet

Dagens test gav ikke noe utslag - får prøve igjen i morgen hvis ikke mensen melder seg først....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...