Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom tanten for fult dag 14 etter mitt første Stork besøk.

Litt skuffet selvfølgelig, men det er nok en grunn til det... Så nå ser jeg fremover!

Satser på å reise ned 19-20 desember, vurderer sterkt to insamineringer. Først el.sprøyte så en ins 24 timer etter og så en 36 timer etter. Hadde nå kun 36 timer etter. Men skal snakke litt med legen om det først.

Følg gjerne med i bloggen min :-)

Flere som skal til pers i desember?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satser på tur allerede nå til helgen! Mitt tredje forsøk blir det da. Lørdag eller søndag alt etter når testen blir positiv... den bruker å bli det en gang i løpet av dag 11, som er lørdag :-) Håper å få med meg et julemarked der nede, så turen kan jo bli riktig så hyggelig... noen andre som skal nedover snart?

Skrevet

Så spennende. Det var pyntet så flott til jul der når jeg var der. Gled deg! Jeg gleder meg til å ha litt bedre tid nå neste gang :-)

Lykke lykke til! Alle gode ting er tre vet du :-)

Skrevet

Takk :-) Ja, vi får satse på at desember-stemningen hjelper på litt! Jeg kjenner allerede nå litt murringer i magen, så jeg får teste ivrig fremover for å ikke komme for seint nedover... synes det er et styr dette med å finne riktig tidspunkt i forhold til positiv test, når det skal organiseres med fri fra jobb og pass av barn og flybilletter og det ene med det andre... men det går vel denne gangen også :-)

Skrevet

JA, jeg har gitt opp testene etter å ikke kommet meg til Danmark en gang. Nå er det ul og el.sprøyte for meg...

Ja, du kommer deg helt sikkert ned og til perfekt tid satser vi på.

Hold oss oppdatert - lykke lykke til!

Skrevet

Hei Hei...hopper hit til desember "gruppen";)

Jeg skal også nedover i desember håper jeg på. rundt den 18...håper det blir den 17 eller 18.

Lykke til klemmer til alle

Skrevet

Velkommen. Lykke til med forberedelsene :-)

Skrevet

Hei Tjorven1

Det var synd at det ikke lyktes for deg :( Får håpe desember blir en bedre måned enn november!! Blir enten januar eller mai for meg, får se... Lykke til videre! :)

Skrevet

Hei, jeg var nede søndag, så da er jo jeg en desember prøver:-)...en dobbelt en, var inne søndag og mandag....skal teste neste helg, er på dag 5 i dag...:-)

Skrevet

Hei, det gikk ikke på første forsøk for meg heller, jeg fikk også mens her forleden. Regner med å reise nedover igjen ila siste uke før jul. 18-19-20 en gang. Skal til Nordica jeg da!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

vi skal prøve første forsøk nå til helgen eller rett over. var hos den etter hvert svært så berømte dr trolle i dag og fikk bekreftet at min samboer og alle hennes ... eh, greier.... er helt perfekte (dette visste jo jeg allerede, da ;-)), og at el er rett rundt hjørnet. siden vi bare er på dag 8, blir det ikke sprøyte. vi begynner å teste i morgen for å være helt sikre på å få med oss stigningspunktet.

yeay, håper det går bra denne gangen!

lykke til alle sammen!

Skrevet

Vi skal nedover nesten samtidig vi da...! Spennende :-) Jeg var på dag 9 i går, så jeg er én dag foran dere i løypa... og har dessuten kort syklus og tidlig eggløsning, så jeg forventer vel positiv test i løpet av morgendagen. Så får vi se om jeg kommer meg nedover i morgen eller søndag. Blir kjekt å ha noen å vente sammen med da :-) Er det Stork dere skal til også, eller?

Skrevet

Takk, Da satser vi på januar da Minajenta, så vi kan følge hverandre :-)

Skrevet

Spennende - skal du overnatte i København?

Vi kunne evt.tatt en kaffe sammen el. Vi kan jo snakke nærmere om det!

Skrevet

Å... så spennende, endelig!

Var ikke Dr.Trolle herlig?

Skrevet

Å... håper det blir mange som får sine livs julegave i år!

Mamma & Mor og Pluss 71 - lykke lykke til i helgen!!! Jeg sender masse positive tanker i rettning Køben!

Og Lubbline, lykke til med ventingen - en venninne av meg testet positivt dag 9 om man la godviljen til - men en annen igjen testet ikke positivt før dag 16 - så you never know :-)

God helg til dere andre, som venter

Skrevet

tusen takk, har blitt spådd positivt svar...og tvillinger??? så her er det b are å krysse fingrene:-)...og ja, dagene går veldig sakte...lykke til alle andre

Skrevet

dr. trolle var veldig kul, absolutt. jeg fikk jo helt anfall av å se på ultralydskjermen, var så utrolig gøy! vi får noen sære interesser av å være i denne prosessen, dere ... å, så fine eggstokker, liksom. :-))

vi skal til stork, ja. jeg mistenker at el kommer på søndag eller mandag, så kanskje positiv test lørdag kveld / søndag morgen.

Skrevet

Ja det hadde vært hyggelig. Jeg skal til legen fredag 14 for å skannes, så da vet jeg mere om når jeg drar. Tenker å ta båten opp og ned hvis det passer, eventuelt fly og overnatte. Sier fra når jeg vet når jeg drar.

Skrevet

jeg skal på scanning på tirs og tors neste uke, og håper på min aller første tur til nordica til helgen.. ER sååå spent!! Må vel overnatte en natt jeg da. Er det noen som har et forslag om et billig hotell i nærheten av nordica?

Lykke til alle dere prøvere :)

Skrevet

*sukk*

enda ikke fått positiv el-test her. hadde håpet på positivt svar i løpet av helgen, men her er det pinebenken som gjelder.

sist syklus tror vi at vi gikk glipp av el, for vi begynte først å teste på kvelden på dag 12 i 28-/29-dagers syklus. da så vi en veldig svak stripe, og i dagene etterpå fikk vi aldri antydning til stripe.

denne gangen begynte vi tidlig, dag 9. i dag er dag 12, og fortsatt ikke noe. eller – en svak stripe (veldig svak) i morgen. kan det bety at lh er på vei opp?

hvis vi ikke får positiv test i dag eller i morgen, begynner jeg å lure på om testene rett og slett ikke slår ut på samboer. rimelig søkt, jeg vet, og det er for tidlig til å begynne å tenke sånn, men klarer ikke slappe helt av.

noen som har vært nede i helgen?

Skrevet

Hei, Vet ikke hvilke tester dere bruker, men når du skriver "svak stripe" regner jeg med at det er analoge tester. De måtte jeg gi opp. Fikk aldri noe lesbart resultat med dem og gikk over til Clear Blue Digital. Disse er noe dyre - 269 kroner for 7, men resultatet er klokkeklart. Enten er den positiv eller negativ. Etter at jeg byttet har jeg truffet rett på hver måned. Lykke til.

Skrevet

Hvilke tester bruker dere da? Jeg får aldri helt utslag på sånne billige strips, men Clear Blue Digital slår ut på meg. Jeg pleier å se at det blir en svak stripe i en dag eller to før den plutselig slår til... krysser fingeren for at den snart blir positiv hos dere... min ble det lørdag morgen, og jeg hadde jo planer om å vente sammen med dere her inne :-)

Skrevet

Og ClearBlue Digitale tester kan man kjøpe for 199 kroner per pakke (7 stykker) på nettet - www.billigetester.no :-) Kommer ganske raskt i posten og sendes portofritt...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...