Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har fulgt dere en stund, men ikke vært særlig aktiv selv. Må bare si at dere er en fantastisk gjeng som stiller opp for hverandre:)

Skal forhåpentligvis i ilden selv en gang på nyåret med mitt første ivf/ PGD. Jeg lurer på i den forbindelse om hvilke forberedelser dere har gjort før selve forsøket. Tenker på kostilskudd, alternative behandlinger o.l og deres erfaringer i forhold til dette.

Har hørt snakk om "babyklister" Hva er det? Hvordan fungerer dette og hvor kan man evt få tak i det?

Klem:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136227517-noen-som-kan-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du

Ja det er en fantastik gjeng her inne,,jeg hadde ikke klart meg uten denne siden i ny og ne.. trodde jo med en gang det bare var meg som ikke fikk det til. alle rundt meg var jo gravide eller trillet vogner..

Jeg har gått til akupuntur hele tiden før og etter forsøkene ..og fotsone terapi før forsøkene ,,ikke etter.

Det er jo delte meninger om det er lurt,,men jeg tror på akupuntur.

Lykke til

KLEM GOLLIAT

Hei og velkommen hit:-)

I mitt tilfelle har jeg gått til soneterapi,spist folat og omega 3. Om det har vært positivt hvet man jo ikke,men har iallefall fått 1 sønn gjennom ivf.

Babyklister er et homeopatisk middel som man kan ta i forbindelse ved uttak og videre fremover. Det skal gjøre at slimhinnene i livmor blir mere mottakelig for at egget skal feste seg. Man kan få tak i det på noen apotek men jeg selv har bestilt det på netspiren i Danmark. Det heter Berberis fructus comp eller Berberis fructus D4.

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...