Gå til innhold

Til dere som har vært på UL, stemte magefølelsen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi var på UL i dag og magefølelsen om at det skulle bli ei jente stemte. Min bedre halvdel felte en tåre og hang over ryggen på legen. Jeg ble nesten liggende å se mer på han enn på skjermen!

HURRA!! Har akkurat fått time til UL - 20 desember. GLEDER MEG! Har litt magefølelse på gutt, jeg.. og mannen min tror jente denne gangen også. Så dette blir spennende:)

Skrev jeg at jeg gleder meg...? GLEDER MEG!! hehe

Var på UL 30. november. Før det så var magefølelsen gutt og jordmoren så en gutt:). Hadde hun sagt jente så hadde jeg blitt overrasket. Hadde skikkelig sterk følelse av at det var gutt.

Så nå gleder vi oss skikkelig til lille Noah kommer 10. mai:)

Annonse

Jeg har en sterk magefølelse at det blir jente denne gangen også. Men det får UL vise den 21 for da skal vi dit og se.

Med mitt første barn var magefølelsen jente da også og jeg fikk verdens fineste jente da.

GLEDER meg kjempe mye jeg også.

Dette med magefølelse har jeg troen på:) Sist var jeg hundre prosent sikker på at jeg skulle få en gutt og det ble det:) Nå er jeg ikke like sikker, men føler virkelig at det er en jente denne gangen. Blir veldig overrasket hvis det er en gutt. Skal på ultralyd den 14. des.Utrolig spennende ja!

Hos meg stemte det ikke. Hadde SÅ jentefølelse helt til vi kom på ultralyd, og der så vi en liten herremann.

Har to barn fra før, og da stemte magefølelsen begge gangene.

Stoler allikevel ikke helt på UL, så er forberedt på at det k a n være ei jente.

Kunne jo likesågodt være en finger vi så :-p

Ja det gjorde det! :) Tenkte og følte på meg at jeg skulle få sjansen til å gi samboeren min en liten gutt.. Og det ble det også.. Var faktisk ikke noe særlig overrasket da vi fikk vite det på ultralyd.. Jeg bare visste det.. :) Gleder meg til å få han ut.. Min vesle Noah!

Annonse

Jeg var på UL i dag- og jm spurte meg om jeg hadde en magefølelse for dette pleier ofte stemme. Jeg sa jeg kanskje trodde det var ei jente- og det var det uten tvil sa hun. Var også heeelt sikker på jente sist gang, og det stemte også:)

æ hadde en magefølelse å den samme hadde pappan!! var på ultralyd igår å gjett om vi fikk rett da!!!! men kjønnet sier æ ikke!!! e jo ikke 100% sikkert da!! men skal tilbake i uke 32 å da får vi vel sett det helt sikkert :) (må tilbake grunnet at morkaka låg framom nu, så må dæm sjekke at den har flytta sæ)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...