Gå til innhold

Til dere som har vært på UL, stemte magefølelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal 12 desember og har magefølelse på jente, er meget spent på om det stemmer =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja magefølelsen stemte :D Jeg følte jeg fikk jente, samme gjorde sambo, og gjett hva.. det ble ei lita jente :D

Skrevet

Ja, vi var på UL i dag og magefølelsen om at det skulle bli ei jente stemte. Min bedre halvdel felte en tåre og hang over ryggen på legen. Jeg ble nesten liggende å se mer på han enn på skjermen!

Skrevet

HURRA!! Har akkurat fått time til UL - 20 desember. GLEDER MEG! Har litt magefølelse på gutt, jeg.. og mannen min tror jente denne gangen også. Så dette blir spennende:)

Skrev jeg at jeg gleder meg...? GLEDER MEG!! hehe

Skrevet

Var på UL 30. november. Før det så var magefølelsen gutt og jordmoren så en gutt:). Hadde hun sagt jente så hadde jeg blitt overrasket. Hadde skikkelig sterk følelse av at det var gutt.

Så nå gleder vi oss skikkelig til lille Noah kommer 10. mai:)

Skrevet

Jeg var helt sikker på gutt hele tiden, og det var jammen meg en gutt vi så på ultralyden, så da stemte magefølelsen:)

Skrevet

Jeg har en sterk magefølelse at det blir jente denne gangen også. Men det får UL vise den 21 for da skal vi dit og se.

Med mitt første barn var magefølelsen jente da også og jeg fikk verdens fineste jente da.

GLEDER meg kjempe mye jeg også.

Skrevet

Dette med magefølelse har jeg troen på:) Sist var jeg hundre prosent sikker på at jeg skulle få en gutt og det ble det:) Nå er jeg ikke like sikker, men føler virkelig at det er en jente denne gangen. Blir veldig overrasket hvis det er en gutt. Skal på ultralyd den 14. des.Utrolig spennende ja!

Skrevet

Ja,det gjorde de. Hadde veldig tidlig en følelse for at det ble gutt og i dag fikk jeg det bekreftet.

Skrevet

Jeg var overbevist om at det var gutt i magen (litt fordi dette svangerskapet er så ulikt det forrige da jeg fikk jente) og yes, det var en liten Noah i magen min ;)

Skrevet

Hos meg stemte det ikke. Hadde SÅ jentefølelse helt til vi kom på ultralyd, og der så vi en liten herremann.

Har to barn fra før, og da stemte magefølelsen begge gangene.

Stoler allikevel ikke helt på UL, så er forberedt på at det k a n være ei jente.

Kunne jo likesågodt være en finger vi så :-p

Skrevet

Ja det gjorde det! :) Tenkte og følte på meg at jeg skulle få sjansen til å gi samboeren min en liten gutt.. Og det ble det også.. Var faktisk ikke noe særlig overrasket da vi fikk vite det på ultralyd.. Jeg bare visste det.. :) Gleder meg til å få han ut.. Min vesle Noah!

Skrevet

jeeeeeii:) ja jeg fikk rett:) det ble en liten gutt:):) birk skal han hete:) nå vill jeg bare at tiden skal flyyyy:)

Skrevet

Jeg var på UL i dag- og jm spurte meg om jeg hadde en magefølelse for dette pleier ofte stemme. Jeg sa jeg kanskje trodde det var ei jente- og det var det uten tvil sa hun. Var også heeelt sikker på jente sist gang, og det stemte også:)

Skrevet

Er førstegangs, så aner ikke noe om dette med magefølelse. Jeg føler veldig sterkt for gutt, sambo også :)

Ultralyd den 14.des, gleder meg!! :)

Skrevet

æ hadde en magefølelse å den samme hadde pappan!! var på ultralyd igår å gjett om vi fikk rett da!!!! men kjønnet sier æ ikke!!! e jo ikke 100% sikkert da!! men skal tilbake i uke 32 å da får vi vel sett det helt sikkert :) (må tilbake grunnet at morkaka låg framom nu, så må dæm sjekke at den har flytta sæ)

Skrevet

Nei denne gangen stemte ikke magefølelsen på meg gitt, vi får en liten gutt =)

Skrevet

Magefølelsen min stemte ikke. Jeg trodde gutt, men det blir en jente :-) Mannen min trodde jente på forhånd da. Så han hadde rett.

Skrevet

Nei. Både jeg og pappa trodde det var gutt, men det blir ei lita jente. Har 100 guttenavn, men sliter med å finne fine jentenavn.... Men har jo god tid;-)

Skrevet

Hadde faktisk ingen magefølelse - men drømte 3 ganger at det ble jente, og det stemte :)

Skrevet

Jeg trodde gutt, mest fordi samboer trodde d var ei jente...kan vel ikke kalle min magefølelse. Men d var ei lita prinsesse ;)

Skrevet

her stemte det veldig bra! både jeg og sambo hadde magefølelse på gutt, og det ble det.. så enten en Noah eller en Isac som ligger der inne ;)

Skrevet

Nei. Jeg var 110 prosent sikker på gutt, men der var det en jente. Jordmor var ikke i tvil. Så der tok jeg feil... Har og drømt det var gutt!

Skrevet

signerer over. var 21947 % sikker på gutt.. drømte om gutt, tenkte kun gutt. Men det er nok en jente. så det stemte ikke:) selvom vi er super glade :)

Skrevet

Jeg har vært sikker på gutt siden uke 6...og i dag fikk vi bekreftet at det er en gutt. De var ingen tvil. Til og med vi så tuten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...