Gå til innhold

jeg har ikke merket noe særlig til at jeg må tisse oftere?


1222

Anbefalte innlegg

er uke 7+3, og har ikke merket noe til dette enda. Kan det være tegn på noe galt? noen som vet noe om dette? (Ellers har jeg vært veldig kvalm hele morgenen og formiddagen, samt sent på kvelden.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror du kan slappe helt av. jeg tisset som vanlig gjennom hele svangerskapet jeg. fikk aldri denne berømte tisse trangen. ingen doturer på natta heller.

 

tror du bare skal kose deg jeg for tror nemlig alle disse ekstra doturene og trangen ikke er det festligste ved svangerskapet. mye pes har jeg hørt!!

 

dessuten sier de vel gjerne om hyppigere doturer tidlig i svangerskapet kommer av hormoner. det er vel først når livmora vokser og presser på urinblæra at tisstrangen starter.

 

og en livmor i uke 7+ er ikke særlig stor.

slapp heelt av og nyt graviditeten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, og oppmuntrende ord:-) Utrolig hva man klarer å bekymre seg for når man sitter og trykker og leser inne på slike forum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er visst helt normalt å ikke merke noe særlig til det heller.

Synes du skal nyte å slippe det..

Selv tisser jeg 8 ganger iløpet av natten:P ganske irriterende i grunn,,

 

Lykke til med svangerskap=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe=) nesten en gang i timen hvertfall, sover en del mer enn 8timer om natten fordi jeg er vanvittig trøtt og sliten døgnet rundt...

 

men er nok ganske hardt rammet av tisstrengthet ja:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tisser heller ikke noe særlig mer enn normalt og jeg er i snart i uke 9!!! Tror ikke alle får det. Spørs hvor livmor sitter i forhold til urineblære, det (og etter hva jeg har forstått så kan livmor være bøyd i forskjellige retninger )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det heller ikke.er 11+1 i dag..

Hadde det ikke sånn med første heller.Var kun helt på slutten (en sjelden gang vel og merke) at jeg kunne våkne på natten og måtte på do.Det var nok fordi jeg hadde drukket så mye vann på kvelden:p hehe

 

Kvalmen min er her til alle døgnets tider:/ Ikke hele tiden heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det helt med ro. Jeg har heller ikke de hyppige dobesøkene. Jeg har rett og slett veldig få symptomer! Litt såre pupper, og såvidt litt matlei, ikke kvalm. Tror vi blir veldig stresset av å lese alt som står her inne på BIM. Vi er veldig forskjellige, og har du ikke alle symptomene, så betyr det ikke at det er noe galt! Jeg skal innrømme at jeg ble superstressa av å ikke merke noenting, så jeg gikk og tok en UL. Knotten var der den, hjertet banker og alt. Så det er tydeligvis helt normalt for meg å ikke ha så mange plager. Så jeg må si til alle: Ikke alle får alle symptomer, og noen har mange, andre få. Bare å glede seg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når det er segt, at jeg ikke må tisse ofte, så kjennes det derimot ut som om magen forflytter seg 5 cm oppover hver dag. Så kanskje livmoren bare strekker seg litt merkelig... jaja, alt er forhåpentligvis som det skal :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ingen særlig tissetrang her heller, og er 11+noen dager,så burde jo ha kjent det til nå iallefall!! Og var på UL i uke 9 og alt var bra, så da satser jeg på at tissingen ikke traff meg denne gang!! :) Og godt er det for med første mann så tisset jeg KONSTANT og det var utrolig kjedeli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...