Gå til innhold

Hvor lenge dusjer dere etter å ha vært på do?

Anbefalte innlegg

Lillejenta vår ble hjulpet ut med tang, jeg fikk et klipp og måtte derfor sy en del. Etter fødselen har jeg dusjet meg nedentil etter hver gang jeg har vært på toalettet, etter oppfordring fra jordmor.

Noen som vet hvor lenge man burde holde på med dette?

Såret virker veldig fint nå, om ikke helt grodd. Blør fortsatt litt..

Fortsetter under...

Hmm, dette lurer jeg også på. Jeg ble selv klippet under fødselen og har derfor ganske mange sting. Men det er bare 13 dager siden jeg fødte da, så tror jeg dusjer meg i en stund enno. Det er jo så uutrolig deilig! Uten dusjen er det tortur.

Jg hadde en grad 2 i revning og jeg bare dusja meg på sykehuset, når jg kom hjen la jg bare papiret forsiktig mot underlivet og tørket på den måten, gikk fint det for meg...

dere kan jo prøve, brett papiret fint og legg d forsiktig mot tissen og ned i do så nytt papir til d er tørt..

Lykke til

jeg blei også klippt.. slutta å dusje meg nedentil HVER gang jeg var på do på sykehuset jeg.. visste ikke jeg skulle gjøre det noe mer. men dusjer en gang for dag så klart.. har ikke hatt noen plager av den grunn.. anna enn at nå begynner jeg å bli VELDIG lei av å gå med bind.. hvor lenge skal man blø egentlig.. grrr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...