Gå til innhold

Interesse for HJEMMEtreff for desember/januar-jenter!?!

Anbefalte innlegg

Måtte skulke begge ukens treff på grunn av det som burde være eksamenslesing. Trolig ble tiden brukt til noe helt annet og det vil straffe seg på fredag... Men så til saken: Jeg har ferie etter eksamen. Blir i Trondheim neste uke og tenkte fordrive litt av tiden ved å ha treff hos meg. Har et langt bord i leiligheten, så det er plass! (Stoler også, forresten..)

Tenkte vi kanskje kunne ta det på samme tid som KBS-treffet har vært på de siste ukene. Altså ONSDAG KLOKKA 12.

Kan jo kalle det brunsj eller noe. Brød og pålegg og melk og juice og te og litt kaffe. Skal til og med bake en smuldrepai, har jeg tenkt..! :)

Kanskje de to nybakte mammaene føler seg pigg nok til å ta turen også? Intet hadde gledet våre sarte snart-mamma-hjerter mer...!? ;)

De jeg har på Facebook kan jo ta kontakt på melding der. Øvrige kan sende sånn melding her. (Legger ikke ut adressen til allmenn beskuelse...)

På gjensyn?

Ragnhild

Fortsetter under...

jeg kommer veldig gjerne,det blir kjempe koselig,enig med Annika om at vi kan ta me litt hver!Håper å få sett de små søte, men skjønner om det blir litt pes for de nybakte mammaene:) gleder meg!

Margrete

Hei hei jenter! =)

Høres jo knall ut! Håpa på baby besøk og da ja, kansje bedre å ta de me "hjem" enn på KBSn.. :)

Har kiropraktor time halv tolv i byen, men vis formen er bra etter den skal e finn fram karte og sjå om e finn dokker vettu! he he...

Bi koseli! Tar me noe å bite i og..

Håpa formen e bra både til gravide, mammaer og babisa!

Klem Hege

Toppers forslag!:)

I den forstand det går an å planlegge uka som kommer, så er jeg med på hjemmetreff:) Med forbehold da, selvfølgelig - mensterminen min er onsdag *spennende*:)

Vi sku kanskje ha ordna oss med sånn mail-liste i stedet-blir ikke så offentlig da liksom. Men jeg er så dårlig på sånn datating. Eller kanskje bruke gruppa vår på Facebook mer?

Wenche:)

Hei hei

jeg og lille jenta mi har tenkt å komme om formen er bra, har tenkt å ta bussen ned men er det langt å gå fra bussen og hjem til deg?

har tenkt at det sikkert er lettest å ta bussen med babyen, for skal jeg ha bilen må jeg kjøre raymond på skolen først og hente han etter skolen.

jeg kan godt fikse sånn mail liste så er det lettere å holde kontakten og ikke minst sladre om når alle små trollene kommer til verden og sende skrytebilder til gjengen:) bare send på mail til meg.

[email protected]

Nick:

Navn:

Alder:

Adresse:

Telefon:

Termin/født:

Kjønn:

Barn fra før:

e-post:

Mange klemmer fra Anette og lille jenta (hehe vi sliter fortsatt en smule med navn er såå vanskelig syns jeg men nå er hu jo ei uke og en dag så er jo på tide og begynner å bli smule flaut siden alle spørr hva hu heter.. :P )

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...