Gå til innhold

OTHELIE - ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger å kalle jenten vår Othelie. Det er litt over 50 personer som heter det fra før av. Selv synes vi det er sjeldent, men flott. Vi er litt usikker på valget, og ønsker derfor å høre flere synspunkt på navnet. Finnes det andre enn oss som synes det er vakkert? Eller er vi helt på tur? VÆR ÆRLIG:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Othelie er nydelig, selv om jeg liker Othilie enda bedre.

Skrevet

Neste år på denne tiden kan du legge til 100 til på lista, om man skulle dømme etter innleggene på denne siden. Men om du likevel insisterer, foretrekker jeg Otilie. (Othelie ser ut som en jålete skrivefeil).

Skrevet

Så enig, så enig! Synes Othilie er et nydelig navn! Foretrekker også med i, ikke e.

Skrevet

Vel, jeg foretrekker altså navnet med i og uten h.

Skrevet

Jeg tror det er et navn på rask vei oppover. Uten at jeg helt skjønner hvorfor. Jeg liker det ikke, synes det høres fjollete ut. Men Otilie var i hvertfall et bedre forslag.

Skrevet

Tusen takk for innspillene. Skjønner at Otilie kanskje er bedre. Hva med Otelie uten h?? Er det bedre enn Otelie med h? Grunnen til at vi tenker på Othelie/Otelie istedet for Otilie, er at det er oppkalling, men Otilie er kanskje likevel et bedre valg.

Skrevet

Vurderer også Othilie! Kjempe fint. Synes det er finest med i, og kanskje uten h.

Skrevet

Fi n oppkalling. Skriv det slik formor skrev det :)

Skrevet

Nydelig!!! Jeg er ikke glad i dobbeltnavn, men vurderte Leah Othelie til snuppemor.....synes det er SÅ fint sammen:):)

Skrevet

Mamma 73

Jeg tenkte lenge på å kalle eldstesnupp Leah Othelie!!! Ble Leah Nikoline da.

Til HI. Othelie er et NYDELIG navn, skrevet på den måten!

Jeg for min del synes Othilie er en jålete skrivemåte.

Kall lillejenta di Othelie du! en kjempefin oppkalling!

Får jeg en jente til en gang SKAL jeg bruke det navnet.

Skrevet

Brumle

Leah Nikoline var veldig fint det og!:) Nikoline er et navn jeg virkelig har fått sansen for i det siste:):)

Skrevet

Artig å se at det ble så mange responser. Takk igjen for innspill! Føler meg tryggere på å bruke Othelie nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...