Gå til innhold

Blir det dumt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner ei i Sverige som fikk ei jente i sommer. Navnet de valgte synes jeg er kjempenydelig og ikke så veldig vanlig i Norge... Vi treffes ikke ofte!

Er det da for dumt å ta samme navn dersom vi får ei jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun er venninnen din, blir det dumt. Finnes mange fine navn.

Skrevet

Det kommer helt an på hvor nære dere er! Selv om man ikke treffes ofte, kan man jo være nære venner! Ville prøvd å finne et annet, evt snakke med venninnen og høre hva hun synes om at dere skal ha samme navn på barna! Er jo ikke noe stort problem, egentlig, men sikkert noen som blir litt sure for sånt!

Skrevet

Burde gå fint det, men ville nevnt det for henne da. Ville vært sikker på at det er det rette navnet før jeg spurte. Det bare å være ærlig, dere syns navnet er nydelig, og finner ikke ett dere liker bedre. Syns det er verre at barn i samme nabolag heter det samme jeg da.

Skrevet

Vil du avsløre navnet? Ble litt nysgjerrig nå..

Skrevet

Det er såpass spesielt så tror ikke jeg vil det i tilfelle noen jeg kjenner leser dette :-)

Skrevet

Om det er ei du kjenner...ikke ei venninne så vile jeg ha spurt henne om det var greit..

Hun blir nok bare kjempe smigret,tror jeg!!

Skrevet

Hvorfor ikke bare søprre henne om det er OK at dere bruker navnet?? Kan jo hende de syns det er kjempegøy og blir beæret over å bli spurt om det i stedet for at dere bare "rapper" navnet.

Men uansett, dersom dere ikke er nær familie/nære venner som møtes ofte, så er det vel ikke så stort problem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...