Gå til innhold

Når man er gravid... (symptomspørsmål...)


Elle Vilde

Anbefalte innlegg

Kan man begynne å bli småkvalm/uvel på den tiden man venter mensen? Er det vanlig med mye luft i magen/føle seg som en ballong (rødme, rødme) i tidlig graviditet?

 

Skulle hatt mensen for noen dager siden, og prøver ikke å bli gravid, bruker minipillen, MEN, har vært uvel/småkvalm i noen dager nå, når jeg våkner og når det har gått en stund siden jeg har spist, typisk sånn som det var da jeg var gravid (men husker ikke hvor tidlig det kom...) Også det med luft i magen - er sant at den er som en ballong, får ikke igjen buksene mine en gang, ser ut som jeg er gravid i 5. mnd i speilet. Er det et tegn på graviditet? Har hatt litt mensmurringer/ryggvondt også, men ingen mens har kommet. Begynner å tro jeg er gravid, for mine menser pleier å være symptomfrie, mens jeg begge gangene jeg har vært gravid har vært ganske sikker på at jeg var det pga alle symptomene... Skal kjøpe en test, men hva tror dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei..hm det høres jo veldig sånn ut utifra det du sier..kjenner meg veeeeeeeeeeldig godt igjen..jeg selv var litt små kvalm om morningen og luft i magen som bare det,noe jeg aldri ellers pleier å ha mye av..øpmme bryster oxo..dette ca 3 4 dager før mensen skulle kommet..tok test 2 eller 3 dager etter mensen skulle kommet å da var jeg gravid ja:) hehe..ta en test så er du sikker...lykke til..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...