bikerbabe Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 har blødd i et døgn nå, - har babyen trillet ut, da? var gravid på test i dag, men ...
Dolly Duck Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Uff, stakkars deg. Ring legen din og be om å få tatt en UL sjekk for sikkerhets skyld. Mange har blødninger i begynnelsen uten at noe er galt, det kan gå begge veier. En grav. test kan slå positivt ut i flere uker etter en SA, så den vil ikke ha så stor betydning enda. Det beste er å sjekke med UL eller å ta blodprøve hos legen for å måle hcg nivå. Masse lykke til!
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Jeg hadde blødninger rundt uke 6 og 7 og var veldig bekymret. Fikk tidlig ultralyd. At var i orden og nå har jeg en veldig søt gutt som er 1 mnd gammel. Håper det går bra med deg.
mor1973 Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Hvordan gikk det? Har du vært til lege? Håper på det beste. Leger anbefaler å ligge mest mulig når man har blødninger. Jeg hadde også tidlige blødninger i mine svangerskap. En gang var det spontanabort. Den andre gangen ble jeg sykemeldt, slappet mye av de første mnd. og da gikk det helt fint. Jeg fikk en velskapt liten gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå