Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koselig å vite hvem som er der nede:)

Bethenc(24), 0 barn, første IVF- innsetting uke 50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra initiativ, Bethenc

Ventejenta80: Snart 27, ingen barn, første konsultasjon i januar. Mann med SVÆRT få svømmere, så her er det ICSI som gjelder.

Skrevet

Olianna, 30 år, ingen barn, bor i Oslo. Hadde første konsultasjon hos dr Kahn i uke 49. Fikk tilbud om inseminasjon før evt ICSI. Begynner med pergotime og sprøyter ved neste mens (i romjulen).

Skrevet

ninen84, 23 år. Ingen barn, og bor i Porsgrunn. Greit med kort vei til klinikken:) Første konsultasjon var i januar 2007. Har hatt 1 fsh- stimulering, 1 AIH, 1 IVF og nylig avbrutt fryseforsøk pga slimhinnen var for tynn. Startet opp igjen på progynova i dag, og skal inn på ul 17 des. Forhåpentligvis blir det innsetting av fryseegg rett før jul:)

Skrevet

hvordan ligger dere ann i løypa da?

Jeg var på UL i går, og skal til uttak mandag :) og innsetting på onsdagen... kjempe spent :)

Skrevet

Kristiansand 32 år. Ingen barn. Mann har vært sterilisert . Vi har "koblet på igjenn" Kroppen danner antistoffer så cellene er "lammet" og veldigg få . Trengte litt hjelp så vi kjørte igang med IVF.Jeg er på RD 13 .Skal ta test i morgen. Må virkelig tvinge meg selv til ikke å snikteste i dag. Gleder meg

Skrevet

Snart 27 år, ingen barn. Jeg har fjernet en eggleder, og den gjenværende egglederen er tett etter en exu i fjor sommer. I tillegg har mannen noe nedsatt sædkvalitet. Søknaden ble registrert 7. nov, så nå venter vi i spenning. :)

Skrevet

27 år,ingen barn.første innsetting igår(uke49) venter i spenning på test 19des :-)

Skrevet

34 år fra Oslo, 1 barn 2002 med annen barnefar. Mann har lavt antall, så vi skal ha ICSI. Satt opp i uke 6.

Skrevet

27 år fra Drammen, 0 barn. Mann ingen svømmere. Tese i uke 2. 3 forsøk, første i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...