Gå til innhold

Kan jeg bruke nesespray??


rikedaspike

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg kan bruke nesedråper eller nesespray! Er forskjølet og klarer ellers ikke å puste ordentlig om natten. Det står at gravide skal være forsiktig med det.... hva vil det si? Skal helst ikke brukes altså??

 

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange gravide er tett i nese gjennom hele svangerskapet og da skal man ikke bruke nesespray fordi man kan bli avhengig av det. (konstant tett nese om man ikke bruker sprayen) Disse skal unngå det. De som er forkjøla kan spraye i vei, men slutt etter 10 dager. Prøv også neseskylling. Kan hjelpe mye:)

 

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk sweet amber...da får jeg sove likavel! ;-) neseskylling har jeg gjort mye før, men siden kvalmen kom greide jeg ikke ordentlig...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke en nesespray som heter Mirwana Naturell, som er en fysiologisk saltvannsoppløsning (Ringers oppløsning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv saltvannspray eller dråper,det er det ingen farlige stoffer i og en blir ikke "avhengi" av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange har "hørt det" Men jeg velger nå å stole på legen og pakningsvedlegget framfor alt man "hører" Mange som tror man nesten ikke engang kan puste for tungt når man er gravid uten å skade fosteret...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...