Gå til innhold

Spiser dere normalt igjen?

Anbefalte innlegg

Jeg ble veldig matglad mens jeg gikk gravid, og på slutten tenkte jeg konstant på mat. Jeg kunne sitte å glede meg til neste måltid mens jeg var midt i et annet. Men nå, etter at lillejenta kom til verden så spiser jeg ikke så mye. Tenker ikke på mat lengere heller, så jeg glemmer rett og slett å spise.. Jeg har funnet ut at etter at Nora ble født har jeg spist to måltid om dagen; frokost og middag. Søtsaker som jeg var blitt avhengig av smaker ikke lengere godt heller.. eller det smaker godt, men jeg tåler ikke/klarer ikke å spise det lengere for jeg blir dårlig av alt sukkeret (noe som i og for seg er veldig positivt,- men kjedelig nå når jeg endelig har "lov" til å spise julegodt -1.des regel)

Det er rart med denne omvendingen, av å gå fra ekstremt matbehov til 0 matlyst..

Flere som har det sånn eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136223551-spiser-dere-normalt-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei...

ikke snakk hehe... det eneste jeg gjorde når jeg var gravid var å spise (gikk opp 25kg=/) hehe... men med en gang lillegutt ble født så glemte jeg helt å spise spiser oxo bare to måltider om dagen nå, og det nesten tvinger jeg i meg fordi jeg ikke har no særlig lyst på noe!!

Blir ikke så mye mat her heller, men mer fordi jeg nesten ikke rekker det på dagen. Blir frokost i 11 tiden og middag 1630, det er mannen som lager om dagen.

Blir derimot endel kjeks og annet usunt imellom. sitter jo her i sofaen vettu...

Jeg har det helt omvendt...

Fikk ikke i meg mat da jeg var gravid, ble bare kvalm av alt.

Nå er jeg bare utrolig glad for at jeg endelig kan spise normalt igjen, så da blir det endel spising ;o)

Når samboer har vært hjemme de siste ukene har det blitt til at han har laget mat til meg når jeg har behov for det (blir alltid megasulten når jeg ammer). Spørs hvordan det går nå når jeg er alene, blir nok litt mindre spising nå. Har ikke akkurat behov for å bedrive storspising heller...

Jeg hadde også mat på hjernen når jeg var gravid, spiste konstant sjokolade og fikk abstinenser dersom jeg ikke hadde noe i hus:P

Nå er det omvendt, tenker ikke på mat i det hele tatt. Spiser frokost og litt middag og det er det. Glemmer bare av det på en måte.. Søtsuget har forsvunnet helt, og det trodde jeg ikke var mulig!

heisann....jeg har alltid hatt stor mat glede=)men etter jeg fikk den lille jenta mi er jeg jo ikke sulten!eller når jeg først blir sulten spiser jeg med dårlig samvittighet fordi vår lille jente har så mye mageknip om natten og gråter en hel masse,noen snakker om kolikk osv men alikevel får jeg dårligsamvittighet av alt jeg putter i munnen finner ikke roen for at skyldfølelsen blir for stor,min feil at hun har så mye mageknip!ikke enkelt det der...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...