Nickeguri Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Jeg ser det er mange som foreslår å gi noe spiselig til pauserommet i bgh, inkludert frukt. Men vi pleier jo å gi gaven når vi henter barna i bgh den siste dagen før jul. Og da skal jo personalet snart gå hjem uansett, og ha ferie. Jeg syns liksom det blir så bortkastet å gi noe spiselig til pauserommet, jeg da.......Noen av de ansatte har jo da ferie til helt på nyåret...... Eller er jeg helt på viddene?
ano`num *17.03.10* Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Kan jo gi gaven noen dager før? Så får de litt ekstra julekos i pausene sine
Himmel og hav Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Ja, hvis barnehagen deres stenger i jula så blir det jo litt dumt. De fleste barnehager er vel åpne i romjula, og da kan det jo være hyggelig med litt sjokkis på pauserommet da. Men du kan jo gi gaven en tre, fire dager før jul da!
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Da gir man det vel heller litt før ferien? Som i disse tider.. Ser at de har fått juleoppsats allerede i bhg til gutten min.. Skal gi Ulvang sokker vi:o)
Nickeguri Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 Mja, mjo. Men jeg syns jo det faller seg mest naturlig å gi noe helt på slutten av året, jeg da. Men ellers ikke så dumt......
hund&barn@fullrulle Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Jeg ga julekort og en boks med kaker og snop på morran siste dagen før jul i fjor... Det var første gangen de hadde fått noe i hele tatt i min barnehage, og de hadde kost seg med det sammen med barna de da...
Nickeguri Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2007 Ok, dere har vel rett......Det er jo strengt tatt ikke sånn at jeg må vente til siste ettermiddagen med å gi noe.......
Fire småtroll Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Du kan jo gi en nykvernet god kaffeblanding på morgenen siste dagen, så har de god kaffe siste dagen før jul i tillegg til i romjula...
Stratos med 3 barn Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Gi det nå da vel. Eller i januar når alle er lei godis og gjerne eter epler Men i vår bhg er det rimlig bortkasta med fruktkurv, da de ansatte har dette stående året rudt
~Fanta~ Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 ....Og ikke for å virke utakknemlig eller negativ...Men husk at vi har fruktmåltid hver dag i barnehagene og da...........;o))
Nickeguri Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. desember 2007 Nå hadde jeg uansett ikke tenkt å gi fruktkurv selv da, men jeg ser at noen foreslår å gi en kurv med frukt, marsipan etc oppi til de ansatte. Hm, en liten gave blir det nok. Kanskje før den siste dagen, til og med........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå