Gå til innhold

Pose til Simo kombi? noen forslag???????????

Anbefalte innlegg

Hei!

tenkte først å bruke dyne,ullpledd og sauaskinn i vognen men har nå lyst på en god og varm pose istedet. Er det noen som har forslag til en type? bør være hull til selene som passer til simo vognen,tenker da på neste vinter da vi ikke bruker bagen i kombien men sportsdelen. Jeg liker ikke voksi,så noen andre poser enn den...........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136222890-pose-til-simo-kombi-noen-forslag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den nye posen til simo kanskje? Den passer iallefall i vogna og så veldig ok ut!

Den kan brukes i to ulike lengder, på det lengste er den 130 cm lang så holder godt ut vognperioden iallefall. Har også mulighet til å ta ut noen "armer" på den, nesten som genserarmer. Den var foret med fleece mener jeg, og var vindtett og vannavstøtende.

Ellers passer kanskje sauseskinnsposene til nøstebarn (har iallefall sett den i simovogn).

Selv er jeg veldig fornøyd med vår ticket2 heaven dunpose, men vet ikke om selehullene passer til simo.

Reflex har også mange thermo, dun og skinnposer som i ulike prisklasser og merker. Der finner du helt sikkert noe som passer!

Vanvik posen. Finnes i allefall i nord, Tromsø. En liten smal ullpose, dvs en slags sovepose laget med ulldyne, glidelås på sidene, trekk i bomull som kan takes av og vaskes. Helt kurant. Litt dyr, samme prisklasse som voksi, men krever mye MINDRE plass og er varm nok til nordnorsk vinter i allefall...

En annen ting er å kjøpe vanlig sovepose i den aller minste størrelsen. Et økonomisk godt valg, som både gir god varm pose og mye og fluffy sove"dyne" for baby. Helsport har i allefall en type, tror også ajungilak har en. Den ene koster kanskje 5-700 kr...

Anbefaler en dunpose. Jeg kjøpte en på Reflex og er kjempefornøyd. Det fins mange varianter av dunposene, og de ligger rundt 1500 -2000 i pris. De jeg har kikket på har alle hull til seler. Kjøp en som er lang, over 100 cm så har du pose lenge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...