Modesty Blaise Skrevet 5. desember 2007 #1 Del Skrevet 5. desember 2007 Syntes det har vært en spennende fase med kartlegging av hvilken vogn jeg skal ha og en fin måte å slå ihjel litt ventetid på. Jeg falt på Teutonia`s Spirit S3. Den med tre hjul og softbag. Vognen er fashion modell i helsort. Knallfin. Er strålende fornøyd og gleder meg til å ta den i bruk!!!!! Kjøpte meg også bilsete med adapter som er komtatibelt med vogna slik at jeg kan bare kan klikke det på om ungen sovner og vi skal ut og handle..... Dere andre da? hva har dere begynt å handle? Har ellers fått ei vugge i hus som jeg har arvet, kjøpt inn noe småstash som stelleveske, babygym og slikt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Loppa- Skrevet 5. desember 2007 #2 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har bestilt samme vogn som deg, bare i marineblå og med fashionbag. Den er så fin Har også bestilt stelleveske og Odenwalder Lammy XL pose. Hihi er så moro Bilstol kjøpte vi på tilbud (maxi cosi) den kan klikkes på vogna så vidt jeg vet og så har jeg kjøpt og fått litt småstash som tepper, klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #3 Del Skrevet 5. desember 2007 hva er fashionbag egentlig...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma'har født' Skrevet 5. desember 2007 #4 Del Skrevet 5. desember 2007 Vi har aldri vært i tvil.....helt klart har vi kjøpt simo.en perfekt vogn.hadde den til min datter som nå er blitt 7år.Men den ble solgt og måtte kjøpe ny. Vi mangler veldig lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #5 Del Skrevet 5. desember 2007 hehe har bestilit samme vogna i sort =) på lilleprinsen.no =)=) skal hente den på posten imorga, gleeeeeeder meg sånn =)=) men vi skal ha softbag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #6 Del Skrevet 5. desember 2007 altså teutonia s3 sirit 07 fashion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #7 Del Skrevet 5. desember 2007 Vi også! Sort Fashion! Spirit S3 er bare nyyydelig å trille! Kjøpte vår på Lilleprinsen i går, med softbag. Det er det mest praktiske for oss som har MANGE trapper å bære opp til leiligheten. Valgte rød Lammy-pose og sort stelleveske til, og holdt oss langt innenfor budsjett. Var innom Barnas Hus, og der hadde de bare håpløse farger igjen, ihvertfall ikke sort fashion, eller noen andre fashion-farger. De er de fineste! Ellers har vi arvet en sekk med pent brukt barnetøy, kjøpt sprinkelseng på Barnas Hus, den hvite til ca. 1000,-. Neste blir en tur til Ikea for å se på stellekommode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesty Blaise Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 6. desember 2007 Høres ut som om vi blir mange mars-mammaer med teutonia spirit S3 vogner da. Jeg bestilte også min på lilleprinsen. Rita Holm sa at etter at hun satte ned prisen på 07 modellene har de gått unna. Hun hadde visst solgt 20 sorte fashion vogner på 3 dager! Heftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #9 Del Skrevet 6. desember 2007 betalte dere for hele vognen når dere hentet teutonianen? eller bare 250kr=??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesty Blaise Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg bestilte den i oppkrav og må betale alt når varene kommer på posten :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ho mor Skrevet 17. desember 2007 #11 Del Skrevet 17. desember 2007 Bestilte vogn + + i oktober jeg, men har enda ikke fått den. bestilte Mistral 07-modell + bag til OTH-vogna. Nå senere har jeg også bestilt en softbag til Mistralen. Tenkte det var greit å ha begge deler. Mistral er i Color 3000 Fashion black. OTH-bag er også svart. Har brun sportsvogndel. Har ellers kjøpt brun cordfløyel stelleveske (Skip*Hop), katvig sengesett til vogna + OTH buggymummypose. Bittelitt klær er også bestilt. Skal kjøpe bilstol og vugge fra ei venninne. Vi vet at bilstol er ny, og ikke vært i kollisjon. MAXI COSI Cabriofix m/Easyfix. Siden dette er nr.3 og mest sannsynlig sistemann, så blir den nok litt bortskjemt på utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mininni Skrevet 17. desember 2007 #12 Del Skrevet 17. desember 2007 Har fått Bugaboo camelion - foreløpig ligger den i sine enkelte deler hos svigers, men gleder meg til å prøve å sette den sammen og få den med hjem (kanskje i motsatt rekkefølge ). Den kom varmt anbefalt fra "alle" jeg snakket med, så jeg håper vi blir fornøyde. Dette er førstemann for meg, så jeg har skikkelig dårlig oversikt over hva jeg trenger....og med termin 29.03. har jeg heller ikke jobbet så mye med innkjøpene ennå. Tenkte å ta det over jul, i alle fall begynne så smått da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå