Gå til innhold

Sånn er livet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da har jeg vært på UL i dag, gikk desverre ikke så bra. Får endelig svar på fredag.. lykke lykke til alle sammen! Ønsker dere en herlig tid fremover!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så trist!! Håper det går bra med deg!!

Skrevet

uff så utrolig trist å høre..kan jeg spørre hva som var galt?

blir veldig lei meg for dine vegne selv om jeg ikke kjenner deg..det må være forferdelig...håper kjæresten din er der for deg og passer på deg nå...

Skrevet

Takk det var hyggelig! Ja det var ett sjokk for oss begge, ville bare ta UL for nyskjerrighetens skyld og sjekke at alt var bra for vi hadde tenkt å fortelle det til helga. skulle vært 11 uker på vei, men vi så ikke no på UL så legen tror jeg har hatt MA desverre. Har en veldig god kjæreste, men han sitter midt i eksamen stakkars, ikke så lett akkurat nå. Vi vet nok ikke helt hvordan vi skal takle det, har ikke grått eller noe! Men håper vi snart er tilbake her på 1.trimester igjen :) den gang med en frisk og rask liten spire!

Skrevet

Nei og nei.. Huff.. Ja håper dere er snart tilbake, utrolig godt at du ser fremover selv om det er tungt!! Stå på!! Og stakkar han da som skal studere midt i dette.. Nei ikke så greit. Men lykke til med dere, og stå på!

Skrevet

uff så utrolig trist..det skjønner jeg kom som ett sjokk..når du allerede hadde kommet så langt også...nei,det var trist.:( ja vi får håpe du kommer tilbake hit om ikke lenge og da sitter spira rask og fin ja..godt dere har hverandre i denne tiden..lykke til videre..liten sjans for at dette vil skje dere igjen..

stor trøsteklem...

Skrevet

har du hatt blødninger å sånnt oxå eller?

Skrevet

Nei jeg har ikke det.. kunne ønske jeg fikk det så jeg slapp å dra på sykehuset.. Kip følelse å gå her å vente kjenner jeg! Vil gjerne ha det overstått så vi kan komme oss videre..

Skrevet

Uff! Såg dere ingenting altså? Sorry for at jeg spør,men var det da en tom fostersekk eller?:/

Skrevet

Godt spørsmål, lurer egentlig på det samme selv! Vi kunne ikke se no, bare en svart running liksom.. ble litt satt ut, så vi fikk liksom ikke spurt! Da hun kjente på livmoren trodde hun kanskje det kan ha stoppet i uke 8, kanskje det er så lite da at man ikke kan se det?? aner ikke..

Skrevet

Uff,dette var trist. Kjenner at jeg ble virklig trist på dine og din kjære sine vegne nå. Vet ikke helt hva jeg skal si,ord er så fattige liksom.

Vil bare ønske deg lykke til videre og som du selv sier,så håper jeg at jeg ser deg igjen her,før jeg drar videre til neste semester.

Varme klemmer fra meg.

Skrevet

Synes det er så hyeelig at så mange bryr seg, har ikke fortalt det til noen verken familie eler venner, så jeg kjenner jeg setter pris på denne siden :) Jeg kommer tilbake så snart dette er overstått!

Skrevet

Hmm.. Jeg var på ultralyd i august,rett etter jeg fant ut at jeg var gravid.Hadde ikke fått igjen mensen etter første,så visste ikke hvor langt jeg var på vei.Da jeg kom på ultralyd sa han at jeg måtte være langt under 5 uker for fostersekken var tom.

Kom tilbake senere og da såg vi en prikk og enda en gang,men ingenting.. og igjen,og der var ingenting.. Så hadde mista ekstremt tidlig.

Er derfor jeg spør skjønner du.Kan ikke bare ta feil av hvor langt du er på vei da?

Jeg var visst 7-8 uker på vei da jeg tok utskrapningen..

Gravid igjen på første forsøk da:) Har hørt at det er veldig lett å bli gravid igjen etter ma/sa..

Kanskje ikke noe trøst i det jeg skriver her akkurat,men vet utrolig godt hva du føler:( Og det blir bedre med tiden.Tro meg!

Skrevet

Jeg forstår! Legen sa det var en liten sjans, men fikk positiv graviditetstest veldig tidlig så hun trodde 11 uker burde stemme! Men j krysser selvsagt fingrene for at et under skjer i morgen.. Hvis ikke håper jeg som du sier at man blir kjapt gravide igjen! Legen sa vi burde vente rundt 6 uker før vi prøver igjen, vet du om det er veldig dumt å prøve før??..

Skrevet

Uff, det var leit å høre! :( Sender deg en klemmmm...

Forstår det er vanskelig, men man må bare se det positive i det - det skjedde nok for en grunn (spiren var nok ikke helt som den skal) så man må bare glede seg over at man kan få en helt frisk spire neste gang! :)

Lykke til videre!

Skrevet

Dere må iallefall vente med å prøve til blødningen stopper (og gjerne enda en uke). Infeksjonsfaren er større enn vanlig etter revicio (utskraping). Men så er det bare å prøve på igjen når dere føler for det.

Skrevet

Han sa jeg burde vente 3 uker,men 2 uker gikk greit det også.Så jeg venta "bare" 2 uker og det gikk jo bra.

Ringte ut på sykehuset og de sa 2 uker,så da var jeg sikker.

De sa til meg at det var "normalt" å få igjen mensen etter 6-8 uker etter utskrapning.Uansett.. 14.september var jeg ferdig med de 2 ukene og i begynnelsen på oktober hadde unnfangelsen skjedd.I følge det som stod på en sånn side..

Jeg håper virkelig for deres skyld at det er tidligere enn dere har trodd.Skal krysse alt jeg har for at det går bra:)

Legen min sa at jeg burde vente til jeg hadde hatt en mens før vi prøvde igjen,for å rense ut av kroppen eller hva det nå var. Men fikk jo ikke sjansen til det da jeg ble gravid igjen.

Vi sa bare at skjedde det,så skjedde det.Og det skjedde jo:p

Legen sa ikke noe om at det var farlig eller noe sånt å prøve før,men det var bare greit å få renset ut av kroppen.Det har sikkert noe med at jeg ikke har hatt mensen siden november 2005.

Håper uansett på at det går bra for dere denne gangen her jeg!!:) Du får ha masse lykke til!:)

Skrevet

Skulle ønske du ikke hadde trengt å oppleve dette, juninurk... Det er bare så kjipt. Men som du selv sier – sånn er nå engang livet... Det kan mange av oss skriver under på.

Håper du får en spire igjen snart !

Skrevet

Kom nettopp fra andre legetime, hcg`en var desverre gått ned! Da gikk det ikke denne gang! I`l be back! Lykke til alle sammen, og takk for støtten, kommer nok til å henge litt rundt her fremdeles og følge med på dere :) God helg ¤

Skrevet

Huff. Dette var trist å høre :/

Lykke til med ny spire da :-)

Ønsker deg alt godt videre :-)

Skrevet

Trist å høre at det ikke gikk deres vei:(

Får trøste deg med at det var noe gale med den lille siden det skjedde sånn!(ikke store trøsten akkurat nå kanskje)

Krysser fingrene mine for at du kommer igjen om ikke så veldig lenge:)

God helg til dere også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...