Gå til innhold

hjertelyden??


Edelweis

Anbefalte innlegg

jeg bare lurer på når jeg kan høre hjertelyden. jeg er 6+5 på fredag når jeg skal til legen. kan jeg høre den da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :)

regner med at du kan høre hjertelyden da ja..jeg selv så hjerte pumpet som bare det igår..er 8+0 idag;)

tror hjertet blir laget i uke 6 engang..sier ikke 100 prosent men mener du kan se det pumper:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke høre hjertelyden så tidlig...det kan du bare se om du tar ultralyd,som er noe helt annet enn å høre hjertelyden. Jeg hørte hjertelyden i går da er jeg 12 uker på vei,men det er også tidlig. De regner med at når du er ca 14-15 uker så hører du det. Men lykke til ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var med jordmor da eg var i uke 10 å da hørte vi den ikkje, men idag hos jordmora hørte vi den tydelig, er 12 veker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos lege på mandag, hørte ingen lyd, var på UL i dag, og hjertet slo 184 slag i minuttet:)

 

Så ikke bekymre deg om du ikke hører noe!

Om du får høre da, de fleste legene vil ikke lytte etter lyd, da sjansen er så liten for å finne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke høre så tidlig, ikke regn med det før fra ca uke 12 og utover (helt normalt om du ikke hører noe før uke 16 heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, tusen takk for gode svar. er jo ikke lenge til uke 12. det går jo kjempe fort! så da får vi håpe jeg kan høre noe da da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...