Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan dere løser det når dere er borte på sprayetidspunktet?

Vi har ikke fortalt hva vi er igang med til noen utenom nærmeste familie.

Det er jo stor sannsylighet for at man er borte på besøk ved 20-tiden i disse dager.

Tips mottas med takk.

Fortsetter under...

Jeg gjorde akkurat det samme. Hadde den i veska og gikk på toalettet. Den ene dagen satt jeg på Brageprisen og tok den opp og spraya meg der... Hehe... Latet som jeg var tett i nesen. Jeg spurte sykepleieren om det med at den og sprøyten skulle stå kaldt. Hun sa at det var helt greit å ha begge deler i veska. Holdbarheten ble litt redusert i forhold til datostemplingen - men vi skal jo uansett bruke det opp, og ikke ha den i 6 mnd frem i tid.

jeg er selv sykepleier, så det stemmer det mary had a little lamb sier. det viktigste er å holde noenlunde jevn tempertur, ikke over 25 gr. ikke fryse og aller helst litt kjøleskaptemperert, men det gikk bra med meg, jeg er nå gravid med èn eller to spirer... Lykke til !!

Annonse

åh det var jammen godt å lese dette nå, jeg lurte nettopp på det samme - skal begynne på spray i morra tidlig og har valgt 7,12,17 og 22 slik som det er foreslått. Godt, da kan jeg ha den i veska...puh....og late som jeg er litt tett i nesa jeg også ;-)

Har aldri oppbevart hverken spray eller puregon ampuller i kjøleskap jeg. hatt det i en skuff på soverommet som er kjøligere enn andre rom i leiligheten..

Vært godt nedregulert og fått fine egg. Fikk og beskjed av apoteket og ikke sette det i kjøleskapet igjen når jeg hentet det. Skulle være i rom under 25 grader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...