Bianca83 Skrevet 5. desember 2007 #1 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei! Trenger noen innspill! Er med i et kor som skal på gospelhelg i Stavanger tre uker før min termin. Skal da ta tog fra Oslo til Stavanger fredag og hjem igjen på søndag. Det er 8 timer på tog en vei sies det.. Litt usikker på om jeg skal være med liksom. Alle svangerskap er jo veldig individuelle da, men noen som har erfaring med hvordan formen er sånn tre uker før termin hvis man er i god form (som jeg har vært hele tiden og HÅPER å fortsette å være). Er en så lang togtur litt heavy tre uker før liksom? Sykehus har de jo alltids skulle man være så "uheldig" at fødselen starter. Men damer på jobben til mannen min sa i dag at "Guri, tør dere å reise så tett opptil fødsel"... Og da ble jo han litt usikker. Han er også med i koret se. Kan jo bare bestille bilett nå og så se ann når det nærmer seg-gå etter magefølelsen.. hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mamma-i-Mars* Skrevet 5. desember 2007 #2 Del Skrevet 5. desember 2007 jeg skal sitte 9 timer i bil neste helg... å det er en vei....så ybake samma veien søndag..men jeg liker meg i bilen =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inakvad Skrevet 5. desember 2007 #3 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg tror det viktigeste er hva du er konfortabel med selv. Jeg vet at det er mange som holder seg hjemme de siste ukene fordi de har helt angst for at fødselen skal starte eller at det oppstår situasjoner man er usikker i. Det skal veldig mye til at du ikke får den hjelpen du skulle trenge underveis. I mitt forrige svangerskap var jeg i superform og var i Barcelona så sent som det er mulig i forhold til flyselskapene(husker ikke helt hvilken uke, men det var i oktober og jeg hadde termin i slutten av november). Jeg synes det var helt supert å ha noe annet å gjøre enn å bare tenke på at jeg snart skulle føde, men folk er forskjellige. Lytt til hva du selv har lyst til, og ikke la deg stresse av folk som ikke kjenner deg, iallfall =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå