Gå til innhold

Har alle dere som har testa positivt, tatt blodprøve?

Anbefalte innlegg

Jeg testa positivt på rd 12, to tester bekrefta at jeg var gravid.

Jeg ringte in til Haugesund for å fortelle om dette, og da spurte jeg om jeg skulle ta bl.pr, men spl.mente at det ikke var nødvendig, da testene var så pålitelige og siden vi skal på tidlig ul etter jul.

Ser at mange klinikker har en annen oppfatning, noen som vet hvorfor?

Jeg tenkte jeg skulle gå på legesenteret i morgen å få tatt en bl.pr, noen som vet hvor lang tid det tar før man får svar?

Jeg har tette eggledere, og vi lyktes på andre ivf, sikkert et dumt spm, men kan man bli gravid utenfor livmor når man har tette eggledere og har vært gjennom ivf?

Fortsetter under...

Jeg går på Volvat og de har som rutine å ta BP, tok igår, men siden jeg bor i Tønsberg må den sendes og derfor håper jeg den er klar imorgen.

Vanligvis analyserer de HCG samme dag, så lurt å gå et sted hvor de har analyselab, så går det raskere. Haugesund, da tilhører kanskje sykehuset? Isåfall får du dvar samme dag. Men. så lenge du har testet positivt og mensen uteblir, pluss sikre symptomer slik du har, så er det jo ingen tvil :o)) BP blir bare for å stadfeste det du allerede vet! Klem!

Jeg holder til på Ullevål og der praktiserer de ikke blodprøve. Når det gjelder xu så stemmer det at det kan feste seg feil ved IVF, men sjansen er veldig liten. Jeg har hatt xu i vinter og da hadde jeg masse småblødninger helt til eggleder sprakk. Når jeg nå ble gravid v IVF var jeg veldig spent på om dette var innenfor og på tidlig UL i går så jeg at alt var bra, hjertet slo og den lille lå inne i livmoren. Det gjør den helt sikkert hos deg også. Du har brukt opp uflaksen xu er.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...