Princen min Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Jeg venter på innkallelse angående KS... Noen med noen gode råd her:o)????
snowstorm73 Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Vær bestemt og aldri vis tegn at vaginal fødsel kunne være en mulighet. Jeg hadde 2 eller 3 samtaler med jm som jobber med kvinner med fødselsangst. Hyggelig dame, men tror hun skjønte at jeg aldri ville bli med vanlig fødsel. Snakket med lege, takk og lov ikke sjefen der - han ga seg ganske fort, jeg var forresten alene under samtalen. Kunne vært lurt å ha med noen som snakker for deg hvis du ikke kan sette de rette ord på det du mener. Husker jeg hadde UL noen få uker før termin, det var sjefen i avdelingen som utførte den, han kunne ikke skjønne hvorfor det ble ks. Sa at "jeg kan fremdeles ombestemme meg". Haha. Nei takk. KS var en grei opplevelse. Hyggelige folk. Men jeg var klar over at det er en operasjon, så hadde ikke noen drømmer om babyen på brystet rett etterpå og syntes også det var ålreit at ungen kom til barsel mens jeg la på overvåkingen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå