juni-august-mai gull:):):) Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 nå har Rine bestemt at å ta flaske er ikke kjekt lenger:(...hun har tatt den fra dag en når jeg har pumpet,men ikke nå lenger.....hva har skjedd?? farmoren har prøvd å pappaen har prøvd...men hun griner til hun hikster å gir seg ikke før puppen kommer:(......kan det være noe med jeg leste tidligere om skolde melka??har ikke vært problem tidligere...andre tips?? er jo greit de små tar flaske avogtil så kan jeg få luftet meg litt jeg og.....
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Skjønner problemstillingen. Her ville ikke nr.1 ta flaska. Jeg bestemte meg for at det var greit. Med nr 2 har jeg ikke brydd meg med å prøve en gang.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Her tok Litimora flaska til å begynne med..Så for å igjen ikke ta den...nå biter hun og tygger hun på tutten, men etterhvert tar hun den, bare hun får nok tid på seg... Jeg gikk ut rundt den tia hun skulle få mat og da var hun nødt til å spise..så fort jeg var utenfor lukt og synsvidde slukte hun melka:D
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 di har prøvd i mat tiden og jeg har vært ute av huset begge gangene,men har blitt ringt på at dette nytter ikke:(....jaja får vel bare innse at slik er det.
trollet66 Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 prøv å gi henne pupp først så hun blir fornøyd, og så en attpåtår av flaske etterpå, men av deg..... 20-40 ml er nok...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 venner hun seg til flasken igjen kansje da?? hun synst det er veldig spennende å tygge å leke ed den når jeg prøver å gi henne vann i håp om tilvenning....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå