Gå til innhold

Noen erfaringer KS Drammen SS?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. jeg har hatt 2 ks på drammen. det første var haste, og det andre var planlagt. grunnet haste ks første gang var at jeg hadde vannavgang med bek i og fødselen med rier, varte i 2 døgn uten fremgang. da jeg ble gravid igjen året etter fikk jeg angst for at jeg måtte gå igjennom det samme en gang til, så jeg ønsket ks pga dette. jeg måtte igjennom en del samtaler for å få viljen min, men det var verdt det. på drammen nekter de deg ikke selv om det høres sånn ut de første gangene du har samtale. er det noe du absolutt ønsker så stå på. men hver sikker...du kan angre deg senere, og ved eventuelle senere fødsler er det lett å ty til ks igjen. etter 2 ks blir livmorveggen så tynn at den kan briste ved fler sv.skap, så legen anbefaler ikke mer enn 3 barn med ks. ikke for å skremme, men greit å vite. de er kjempeflinke på drammen, du blir tatt godt vare på. er det dit første barn?hvorfor tenker du på ks?

Jeg fødte en gutt på kongsber sykehus i mars 06-han blir akkurat 2 år når denne kommer! Fikk da rift grad 3a..ikke vondt når det skjedde (under fødtselen) men sliter i ettertid med å holde på luft og kontrollere lukkemusklene i underlivet(foran og bak..)

Jordmoren min sa jeg kunne høre med noen på sykehset når jeg skal på omvisning(uke 36), noe jeg syntes var lit seint!! Får høre hva legen min sier,,..jeg vet jo ikke hvordan jeg skal gå frem!!

Takk for svar:)

Vi får da hvårt andre barn sammen og trenger fler. mannen min har 2 fra før så jeg tror ikke vi trenger fler..he he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...