Gå til innhold

Noen som vil se min sprettball-mage?? =)


Gjest VerdensHeldigsteMamma

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Har lagt ut nye magebilder, fra uke 35. Er det rart at det er vanskelig å kle på seg sokker og sko?!? =P Hvordan er det med dere?? Har dere lagt ut bilder? Så artig å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi, så stor mage du har da !

Jeg er 1 uke lenger på vei enn deg, og likevel så har jeg myyye mindre mage, er egentlig glad for det, hehe synes det er vanskelig og tungt nok å gjøre ting med den lille magen jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hjelpes! Den var stor og flott :) Vet du hva du får; gutt/pike? Jeg har også magebilde, er i uke 35 jeg og..men tror nok min blir liten i forhold ja.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Var inne på profilen din, Pelin+januarknøtt*høygravid* - så fin mage du har!!! =) Hvor langt på vei er du på det siste bildet (det som er tatt forfra)? Ser ut som du har antydning til en sånn stripe; har du hatt det lenge?? Går liksom og venter på den berømte stripen, men det ser ikke ut til at den kommer hos meg..... Forresten, mannen min lo godt da han så alle graviditetstestene=) Ser at det er flere som nesten ikke turte tro det var sant!

 

By the way: venter visst gutt, ja=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) Føler meg sprengt, ser jo ut som huden på magen min er i ferd med å revne, så stramt som det er :D Det siste bildet er fra denne uken - uke 35. Har sånn stripe på magen, den begynte vel å komme ganske tidlig - rundt uke 25 tenker jeg. Har bare blitt tydeligere for hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Der lærte jeg noe nytt. Jammen meg fin mave. Veldig lik min, men min er nok enda mer struttene. Er jo tross alt 2 der inne. Føler det er som å ha en medisinball i maven. ;D

Lykke til ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Oj, du får dobbelt opp, du=) Så spennende! Vet du noe om kjønnene, da? Hvor langt på vei er du kommet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uke 33+3 og 2 gutter i maven. 2 eggede ;D Veier litt under 2 kg hver.

Alt bra med meg og gutta,men gud hjelpes så tungt. kan ikke gå så langt for å si det sånn. Og tar ca 10 bare å snu seg fra venstre til høyre side i sengen... ;D hehe...føles slik. Men nå er det ikke lenge igjen. Får lov å bli satt i gang første uken i januar om intet skjer. Men er jo best at de blir så store som mulig så jeg skal holde ut. Kjedelig å bli liggende lenge på Ullevål med små babyer. Men må si jeg begynner å bli passe lei..........tung mave altså. Man blir jo aldri klar for å få to på en gang....selv om jeg har 2 fra før....er litt mer spesielt denne gangen. Var i Sverige/Svinesund i dag og kjøpte 2 Graco bilseter til gutta i dag. Så nå er alt klart.

Håper formen din er bra også og masse lykke til ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...