tinolino Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hva synes du er det beste med å være mamma ? ( eller pappa..) I hvilke situasjoner "smeltet hjertet" ditt ?
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Når lille venn holder rundt halsen min, koser og stryker mamma på ryggen eller i håret....
mamma-til-4 Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Det beste med å være mamma er den betingelsesløse kjærligheten man gir og får til/av barna:)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Det beste ved å være mamma, er alle utfordringene og gleden barnet gir hver eneste dag. Når han klatrer oppi sofaen og legger hodet i fanget mitt og sier: mmmh.. Da koser vi oss begge to<3 og når han tar meg i hånden og tar meg med for.eks inn på kjøkkenet fordi han skal vise meg noe. Når han tar rundt meg og klemmer meg hardt,og sier: Mmmh..mamamama... Når han bare sitter å ser på meg og smiler<3 og jeg savner fortsatt blikket han ga den tiden jeg ammet han..<3 han er 16 mnd,forresten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå