Gå til innhold

BIL??


Alhansi

Anbefalte innlegg

Jeg har jo ikke helt tenkt på bil. Her blir vi jo 6 når den nye kommer til sommer, og da må vi jo ha bil som rommer flokken. Noen som har noen tips? Hvilken type cirka pris, personlig erfaring osv? Kunne aller helst tenkt meg automat, men ikke et must?

 

På forhånd takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

då vi ble 7,(no er vi 8 og blir ni) kjøpe vi en renault espace,7 seter,knall bil men romslig og go plass inni,fikk fint en bag vogn inni bak,sammenslått ,alle setene kunne legges ned og justeres,vi følte vi kjørte fly,pga romsligheten, veldig go på vinterføre og go og kjøre,vi trengte en bil med go plass og likavell at det var en personbil,i prøvde alt mulig andre innom 7 setere,men ingen slo romsligheten,så den er til å annbefale,ta en tur få finn.no og se åssen den bilen ser ut,lykke til med kjøpet,er bare så synd at vi måtte kvitte oss med den då det ble forøkelse.......har mini buss i dag,kan ikke sammenlignes med renaulten.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en audi A6 2,4 quattro.. 2001 mod..

Den er sinnsykt dyr ny da,men "elsker" bare den bilen:p Automat gir ja..

Jeg stooooor trives med den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett mye på Chrysler Voyager. Synes de er fine, pluss at de ofte kommer med automat. Noen mener disse har dårlig rykte, men jeg syns det er noe styr med alt av biler jeg!! Chrysler Voyagers får du ofte til en god pris også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ut og se oss om etter en carawelle når vi får råd.. :) Vi har en hund og et barn, og med et ønske om en hund til (berner sennen, så den trenger litt plass) og en i magen så hadde det vært utrolig digg med stor bil. Den er såpass stor at man bare kjører vogna rett inn, og har likevel bagasjerom så det holder igjen!!!!!!!! Hehe! Er jo en stor bil da i det hele tatt, men jeg liker det jeg.. Kjører volvo 940 stasjonsvogn nå, som er ganske stor, men får ikke plass til to hunder og vogn i den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...