en på vei *utklekket:)* Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Heisann,har du det bra i dag?
Nætte;mortil2 Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Joda, har det fint! Eneste er jo da bekkenet som virkelig har slått seg løs i dag, varte i to timer på jobb så var det full stopp... Har da vært for første gang hos fysioterapeut, og det var jo kjekt! Bare snakketime i dag, men hun mente jeg måtte seriøst vurdere full sykemelding, siden jeg har såpass mye vondt.. KJEDEEEELIIIIIIIIIIIII! Men ja, vet jo at hun har egentlig helt rett... Enn med deg??? :-)
en på vei *utklekket:)* Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Uff,jeg begynte å bli litt bekymret for deg siden du har vært så fraværende. Kjedelig med bekkenet ja,var hos kiropraktor for det i dag,det er ikke godt men får vel bare ta det med. Vært på juleavslutning på skolen nå,var så trøtt,jeg trodde jeg skulle sovne. Kunne ønske den gav seg snart. Bortsett fra det gruer jeg meg nå til UL fredag.
Nætte;mortil2 Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Å det går nok fint på ULen din! Jeg skal iallefall krysse armer og bein for deg! Når har du time?? Du får pronte melde fra her inne om hvordan det gikk!!! I dag har bekkenet virkelig vært morsomt.. skikkelig vondt til å med å kjøre bil!! Og det er dumt for det er mellom 30 og 40 min til jobben min.. Jaja.. Ellers bra med deg i dag da??
en på vei *utklekket:)* Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 Heisann. Jeg har time 14.40 i morra så det blir en lang dag hjemme først. Så utpå eftan engang skal jeg logge meg på å si hvordan det gikk. Det er så kjedelig med bekkenløsning. Jeg er ikke så plaget i dag,holdt meg mye i ro men er av en eler annen grunn fryktelig støl i magen. Snodige greier,skjønner ikke hva det kan være.. Og bortsett fra det er alt bra. Mini skal på trening i dag så det blir litt mas frem til kvelden kommer,men det hører jo med. Heldigvis er det snart helg,skal bli godt å nyte helgen med sine nærmeste. Og er alt bra i morgen blir det en fantastisk en:)
Nætte;mortil2 Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Ja da regner jeg med det blir fest med alkoholfri champagne og full pakke!! Hmmm ja, trening og styr hører vel med til en såpass stor gutt! Sigurd her er i mye bedre form og kjeder seg i dag, så har vært en del sure miner her... Tålmodigheten min som jeg vanligvis skryter og er stolt av, den er utrolig kort for tiden.. Men er vel sånn det kan bli når man er trøtt konstant og har vondt.. Ble råforbanna på gubben i går fordi han dro på jbb da jeg kom hjem og var utrolig sliten og med kjempevondt.. Så i dag holder han seg hjemme!! Men har spurt pent om han kan få dra på jobb når jeg kommer hjem i morgen da... Bare håper han ikke skal være så lenge for jeg er så trøtt utpå dagen at jeg bare går helt i svime, og det gjør vondt i kroppen.. Helg er storveis!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå