Gå til innhold

Ks ved Haukeland sykehus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest masse her i debatten og Haukeland kommer dårlig ut ser jeg. Jeg har født 2 barn ved KK, første fødsel tok 3 døgn før de tok KS og jeg fikk en stor gutt, 4300 og 54 cm. Det var en fryktelig opplevelse og etter 2 år fikk jeg samtale ved KK for å få planlagt KS ved evt fremtidig fødsel. Da traff jeg en søt overlege (kvinne), som selv kom med forslag om at jeg kunne velge selv ved evt fremtidig svagerskap. Da jeg så ble gravid på nytt fikk jeg KS uten diskusjon. Nå er jeg gravid igjen og skal ha KS i januar. Så det kan kanskje virke som om ALLE får avslag på Haukeland men det varierer nok noe. Jeg har god erfaring med de på poliklinikken der. På føden følte jeg med overkjørt ved den første fødselen mens da jeg skulle ha planlagt KS andre gang var alle veldig hyggelige. På barsel er det nok så som så, så jeg valgte hotell ved nr 2 og tror nok det blir det gangen også, om alt går etter planen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har også lest mye negativt om KK Haukeland sykehus. Men jeg har vært til samtale her ang. keisersnitt etter å ha hatt total ruptur gr.4 ved forrige fødsel. hadde en meget fin samtale med lege og hadde ingen problemer med å få forståelse for situasjonen. var engstelig for at det samme skulle skje igjen, og for fremtidige problemer. Fikk innvilget keisersnitt etter en kort samtale. så ros til Haukeland i mitt tilfelle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...