Ella og Knerten Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Knerten og jeg er på Mycostatinkur på andre uka nå. Belegget i munnen hans er borte, men jeg har fortsatt litt røde, ømme brystvorter og de ser litt sånn "bringebæraktige" ut ennå. Er det noe annet jeg kan bruke å smøre på i tillegg til salven? Har farris eller yoghurt noe for seg? Da tenker jeg på behandling av meg altså.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 vil bare si at det kan ta noen uker til før du er kvitt dritten, viktig å smøre en stund etter symptoma har gitt seg også.
trollet66 Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 begge skal behandles i minst 14 dager, og så er det anbefalt å fortsette behandling i ytterligere en uke etter at symptomene har gitt seg. Da skal begge fortsette beh.
Ella og Knerten Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 Vil bare si at de er så supre på helsestasjonen. Legen ringte i sted og spurte hvordan det gikk. Fortalte at jeg ikke var helt bra og hun sa jeg burde få en pillekur, Diflucan tror jeg. Resept er hentet. Andre med erfaring med denne kuren? Tar den dritten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå