Gå til innhold

Hurra! Jeg får UL neste tirsdag!! :) :)


*En rosa og en blå*

Anbefalte innlegg

Snakket akkurat med legen, og han ville ta en UL uansett for å få mer nøyaktig konstantert termin... Gleder meg SÅ masse til å bare få høre hjertet til det lille nurket - kanskje det kan gå litt opp for meg da også. Har liksom ikke slått meg ennå.. kjenner meg alt annet enn gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt er du sånn ca på vei da?

 

Skal spørre legen på tirsdag jeg om jeg kan få en tidlig ul jeg også. Vil ha det av forskjellige årsaker,for å vite når jeg har termin,se at alt er i orden,siden jeg har hatt sa tidligere og så vil jeg gjerne se at det virkelig er noe der inne,siden jeg ikke har noe særlige symptomer på graviditet,noe som for meg er helt ukjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Så spennende.. Jeg skal også få ul med min lege på tirsdag.. Også for å vite hvor langt jeg er på vei :) også blir det no godt å se at alt er i orden :)

 

Hvor langt tror du at du er på vei da?

 

Legen trodde jeg var enten i min uke 8 eller uke 10 no.. Så det er no stor forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig da:) Jeg skal til ultralyd neste onsdag:) Har allerede vært på en ultralyd.Uke 8+1 var jeg der og såg den lille:) hjerte som slo.det var en lettelse:)

hadde ingen anelse om hvor langt jeg kunne være på vei,så måtte bare inn:p hehe..

 

Jeg kjenner meg altfor gravid!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge mine beregninger så skal jeg være 7+2 i dag, så da blir jeg 8+1 på tirsdag. Og så får jo vi se om jeg har rett. Jeg er ganske sikker på unnfangelsesdato, men det er mulig jeg er noen dager for tidlig ute - jeg ble jo gravid så raskt etter jeg sluttet på pillen at jeg aldri fikk finne ut hvor lang min naturlige syklus er.

 

Skal bli så godt å få en bekreftelse! Jeg også blir litt sånn - tenk om jeg ikke er gravid likevel siden jeg er så symptomsfri, men vi er nok bare heldige, tenker jeg! :)

 

Jeg skal til en privatlege, vet ikke om jeg ville ha fått UL med fastlegen min siden det ikke er noe irregulert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 og 10 uker var stor forskjell, ja. Jeg tror med ganske stor sikkerhet at jeg er 7+2 i dag, men jeg ble gravid så fort etter jeg sluttet på pillen at jeg aldri fikk finne ut min naturlige syklus, så derfor er jeg ikke helt sikker. Om jeg har lengre syklus enn normalen (28 dager) så kan jo det være at jeg er litt mindre på vei enn jeg tror, men det får jeg jo finne ut nå i neste uke!

 

Gleder meg så masse!!

 

Blir spennende å se hvordan det går med oss begge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, he he.. kanskje mange syns det er rart at jeg ikke vet nærmere..

Men dette er fordi jeg hadde "normal" mens første dag den 28 sept.. Men hadde da litt blødning/spotting den 14 okt.. og det samme den 23 nov.. Altså det var så lite at jeg ikke brukte noe for det da. Så da spørs det om det var en mens den 14 okt.. hihi.. Jeg har tatt av meg mange kilo siden mars.. (35 kg) Så syklusen min har vært litt rar..

 

Men jeg gleder meg veldig..

 

Du må fortelle hvordan det går med deg... Kanskje vi kan følge hverandre videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...