Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til legen idag for å få fastlått graviditet. Dette var ikke planglagt da jeg har 3 barn fra før og minstemann kom til verden på juni. Snakket litt om hva jeg skulle gjøre. Beholde det eller ikke.Det er det økonomiske som sier at det ikke er plass til en til. Men så sa legen noe.. Økonomien var det støtte å få til via trygdekontoret..

noen om har hørt om dette? Gikk an når man fikk barn nr 4 5 eller 6 osv sa legen min.

Noen som hvet noe om dette?

Ellers er formen grei, ømme pupper og litt magevondt innimellom. Men det har jeg brukt å hatt litt av i de tidligere svangerskapene også da. Gleder meg til å firebarnsmamma!!!!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal og bli firebarns mor og har ikke hørt noe om støtte, men så har jeg heller ikke letet etter det.

Gratulerer så mye og lykke til med alt. Jeg har termin 19 juli. Når har du?

Skrevet

Er du 81:a???

Det er jeg!!!

Hvor i landet bor du?

Skrevet

Har aldri hørt om det jeg heller. Fint om du fortelle oss om det finnes eller ei.

Skrevet

Det hørtes utrolig intressant ut, håper du får sjekket ut dette og kan fortelle oss andre i din situasjon om det.

Jeg er venter også 4 mann nå. Når har du termin? Hvor gammel er du?

Jeg gleder meg så veldig masse til å holde mitt eget nyfødte barn i armene. Det er jo lenge til, helt til juli. Jeg tror jeg aldri har vært så glad for å være gravid jeg, som jeg er nå.

Ha en fin dag!

Skrevet

Nå har jeg snakket med nav, men det finnes ikke slik støtte. Tror jeg må høre med legen min hva han mente med det. han er jo fra danmark så kanskje er det slik der også trodde han at da var det slik i rike norge også:-)

Men det er det ikke. Hvilke biler har dere som rommer 4 barn ?

Jeg er født i 81 ja. Blir 27 år på nyåret.Har 3 barn fra før på 5, 3år og en baby. Så det blir nokk veldig hektisk vil jeg tro.

HVir gammle er dere? HVor store er de andre barne deres??

Skrevet

Aner foresten ikke når jeg har termin enda, men vil tro sispå juli ca. Skal på ul for å se hvor mange uker jeg er på vei.

Skrevet

Bil??? Oisann, det må vi sannelig tenke på, for vi har ikke bil som rommer 4 barn vi. Huff da, noen tips noen?

Jeg er 34 år, barna er 14,8 og 6 år,Vet dine barn det? Vi har ikke fortalt det til noen enda, og vet ikke når det er på tide. Først må jeg finne ut hvor langt jeg er kommet. Utifra siste mens er jeg i uke 8, med termin 23 juli.

Synd at de ikke har slikt opplegg i Norge da. Men man skal alltids klare seg, man har jo egentlig det meste man trenger fra før så.(meg jeg kommer nok til å handle en del nytt kjenner jeg meg selv rett)

Blir veldig tett alder i din barneflokk da, det er bare koselig, vokste selv om i en slik søskenflokk.

Kos deg:)

Skrevet

Jeg har ikke anelse på bil. Men har sett litt på nettet idag og da har jeg sett på tayota avensis verso og suzuki xl7. Caravell er også en bil som kunne passet veldg bra, (da vi har hund), for den har jo gigantisk bagasjerom.:-) Men mest sannsynlig blir det suzukieller toyota tenker jeg.

Mannen min er jo så langt fra lykkelg over dene graviditeten, men jeg har bestem meg forå beholde denne spiren. dere har planlagt 4 mann dere? Mye mere morro når man kan glede seg sammen.:-)

Vi hjo også det vi trenger nesten. Må jo event ha en sprinkelseg til og en søskenvogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...