Gå til innhold

Kjenner liv:) noen andre?

Anbefalte innlegg

I går, på dagen 12 uker kjente jeg liv for første gang...Ble egentlig litt overasket over å kjenne det såpass tidlig, men dem sier jo at man kan kjenne det tidlig med nr 2. I mitt første svangerskap kjente jeg ikke noe før uke 18. Det er rart med det når man har vært gravid før, så er man ikke i tvil når man først kjenner det...Akkurat som en fugleunge som slår med den ene vingen...Utrolig koselig å kjenne det:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136217619-kjenner-liv-noen-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg er 11+4, og mener også jeg har kjent liv noen ganger. Så vagt og lite at jeg lurer, men kjenner også igjen fra sist (har en sønn på 5 1/2). Har ikke sagt noe til andre enn samboer, da alle kommer til å si at det ikke er det så tidlig. Men nå kan jo du og jeg kose oss med det vi vet er bevegelse:)

Hei Hei:)

Da er det ikke bare meg heller, jeg har disse "såpebobblene" som sprekker i magen i ny og ne. tenkte også at det var da svært så tidlig. men det er vel helst det at man vet hvordan det er fra første gang

jeg har forresten termin 24 juni...det er bare så deilig:):)

sååå heldige dere er da:-) kjenner ikke no liv jeg.. Er 12 uker i dag.. Men,jeg hørte hjerte hans da jeg var 10 uker på vei da:-) så det roa meg litt ned. Også skal jeg på ul til onsdag så da ser jeg at han er har det bra,for man håpe.. Skjønner ikke når jeg skal kjenne spark. Jeg har jo vært gravid 3 ganger før så jeg burde vel huske åssen det kjennes ut?? hmm.. Ja,ja jeg kjenner vel noe innen uke 20 håper jeg:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...