Gå til innhold

Sååå lenge til januar.. :-)


mamma&urokråka

Anbefalte innlegg

Føles som om det er så lenge igjen. Har termin 26, så må gå nesten hele måneden og vente.. Sukk. Var på fødseslsforberedende samtale på sykehuset i går, og nå vil jeg egentlig bare bli ferdig med det. (Ikke at det var verdens morsommste opplevelse å være der. En dame fødte tvillinger når vi satt og ventet, og det var visst ikke så greit, for jordmødrene fløy stressa rundt i gangene...) Men nå har jeg den siste eksamen i dag, og da er det bare juleforberedelser igjen. Jeg syns det er lenge til jul jeg, også må jeg vente enda en måned på å møte ungen min. Begynner å bli så spent.. :-) Noen fler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det går så fort at jeg føler jeg ikke får gjort alt jeg hadde tenkt å gjøre før han kommer. jeg har termin 17. Jeg gleder meg masse til både jul og til den lille kommer:) snart bare to uker igjen for meg å jobbe nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Jeg syns tida flyr, jeg - nå nærmer terminen seg veldig fort!! Jeg gleder meg så innmari til å treffe babyen min, tenker på han hele tida nå. Syns dette er ei fin tid å gå gravid på, går hjemme og pusler og gleder meg til jul=) Har vært sykmeldt de siste månedene, så livet har fått et roligere tempo kan du si.... Håper eksamenen din går bra!! Lykke til med siste innspurt av rugingen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har termin samme dag! :) SÅ morsomt da. Jeg synes det er rart å tenke på at jeg snart har den lille jeg har ventet på så lenge i armene. Synes 7 uker er lang tid med tanke på søvnproblemer, leggkramper og vondter som jeg er ganske så plaget med nå. Men, prøver å vøre positiv å tenke at denne første graviditeten får man aldri tilbake.. Og det er noe unikt med den. Så jeg prøver å nyte det! Tar livet med ro og koser meg med babyshopping og juleforberedelsene.

Nå er vi på Hafjell for helgen for å slappe av og kose oss på hotell. veldig deilig å slippe å lage mat og vaske opp.

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg også begynner å bli utålmodig. Har termin 7 januar, og er klar som et egg. Mamma fødte både meg og bror to uker før termin, så sjansen er stor for at han kommer på julaften hehe.. Han er på sitt høyeste nå, så det er ganske ubehagelig som han presser på ribben og slikt. Men hvert øyeblikk kan han synke ned og da kan det skje...

 

Ble vanskelig å planlegge jul, så da blir det første julefeiring i Oslo. Det er greit å ha litt trygghet når det er første gang føler jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...