Gå til innhold

Synes dette er lite seriøst jeg


mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

Fysioterapauten,manuelterapauten,legen og helsesøsteren min,de fraråder bruken av gåstol på det sterkeste og så har denne siden det som premie på dagens spørsmål. Synes det vitener om en liten seriøs side,som jeg ikke tror at jeg stoler så veldig på lengre,opplysninger og slikt som legges ut her.

 

Hva tenker dere andre om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm... dette var jeg ikke klar over! Men, så har jeg ikke tenkt tanken på gåstol :) Litt enig med deg i grunn=) Se feks på vår private side, hvor stort det står at embryoet/fosteret er, men det stemmer overhode ikke overens med det som står på feks www.babyverden.no.. Hva skal en forholde seg til? Vet jo at den lille vokser uansett, men synes jo det er morsomt å vite hvor mye den vokser fra uke til uke..hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det er lurt å holde seg til babyverden,den er jo basert på det matriell som jm går ut i fra,i alle fall hun jeg gikk til sist. Kan jo ikke uttale meg om hva alle jm gjør,men de deler jo ut samme bok og det som står i den boken,det er det samme som står på babyverden.

 

Rotete dette her,men håper dere forstod det,hvis ikke så skrik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer fikk en slik gåstol av naboen (han ville sikkert kvitte seg med den...), men den har ikke vært mye brukt. Vesla vil iabsolutt ikke sitte i den, det eneste hun liker er panelbordet som følger med - samt å gå bak stolen og skyve den rundt i rommet. Panelbordet har mange knapper som lager lyder og spiller av sanger, men slike ting kan man jo kjøpe uten stolen. :)

 

Ville aldri funnet på å kjøpe en slik stol selv, har jo også hørt at den ikke er til hjelp når ungene skal lære å gå - snarere tvert i mot. Regner med at den havner på loftet ganske snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...