FrøkenSprøken Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Holder på å få en visdomstann, og det er skikkelig hovent og vondt. Så vidt jeg klarer å snakke og spise, og jeg har eksamen i matematikkdidaktikk i morgen :-/ Tror dere jeg kan kjøpe dentinox, og fukte en bommulsdott som jeg legger på tanna? Nå forstår jeg hvorfor barna gråter når de får tenner...
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Kan sikkert det, men hører flere sier at dentinox har kortvarig virkning.
FrøkenSprøken Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Derfor jeg tenkte å bare drukne en bomulsdott og la den ligge på tanna;) Ikke bare smøre på, for det tror ikke jeg heller at har noen virkning...
Neijasså... Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Ville i hvert fall aldri brukt noe på barnet mitt som jeg ikke ville brukt på meg selv. ;o) Men Dentinox har veldig kortvarig virkning, ja. Har mer tro på en Paracet el. likn. mot tannverk.
FrøkenSprøken Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2007 Hehehe... Mente mest om dere trodde det hadde noen virkning på oss voksne. Men nå bruker jeg det ikke på barnet mitt heller da. Gir paracett når det står på som verst. Føler ikke at dentinox funker på ham, men det handler nok om at han "spiser det opp". Skal jammen prøve i dag, jeg. Kan jo kanskje ta en paracett også da....
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Har brukt det på visdomstann selv, funker litt. Ibux er best mot tannsmerter. Lykke til m eksamen!
FrøkenSprøken Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2007 Jeg tåler ikke Ibux da, men paracett funker vel det også Takk skal du ha! Det skal nok gå bra hvis bare tanna ikke verker sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå