Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har gått fra fullpumping til nesten fullflasking. Tuppesnuppa nekter å ta pupp, så her er det bare å gi collett og den lille mm jeg orker å pumpe ut. Har hatt en periode jeg har vært VELDIG lei, men forsøker å holde motet oppe såpass at hun kan få litt mm helt til grøten er introdusert. Har lest at man bør vente med å slutte å amme til gluten er introdusert, så det er liksom derfor jeg holder ut. Men har det mye å si? Kvier meg for å kutte mm også, er liksom litt av meg og henne der. Hun er straks 4 mnd, men gidder ikke å starte med grøt før jeg ser at hun må... Gi meg styrke noen?? Å pumpe er et slit, og man skal hente mye energi for å orke det:))
trollet66 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Pumpe er en livsstil ikke et slit, så jeg på det som et slit så hadde jeg vel tørna hehe. Pga mye melk og melkeganger som tetter seg for et godt ord, pumper jeg en del ganger i døgnet i tillegg til at jeg ammer snuppa. Viktigst av alt for at du skal holde ut pumpingen, er at du har en skikkelig elktrisk dobbeltpumpe, og en elektrisk sterilisator til sterilisering av utstyr, alt for å gjøre jobben enklere og raskere. Sterilisator er noe du trenger uansett når du gir flaske.... Kikk på Finn.no, jeg kjøpte min brukt der for kr 350 (Nypris rundt Kr 1000) Da var det sagt om pumping ;9 Har du søkt hjelp til barnet for å få henne til å ta puppen?? Det er hjelp å få der ute?! Det er tross alt enklere å ha med matfatet når man er ute, og å kun hive frem puppen tidlig om morgenen etc. Det er mange håpløse tilfeller der mødre trodde de var hinsides all hjelp hvor mor og barn har funnet tilbake til roen og gleden rundt ammestunden. Så lenge det er litt mm igjen i puppene så er det mulig å stimulere til økt produksjon. Vile bare ha det sagt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå