gutt 07 + baby 09 Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Kan noen fortelle meg forskjellen på lommebleie og en alt-i-ett-bleie? Tenker på å prøve tøybleier, men er litt grønn... Har sett litt på Fuzzi Bunz....noen anbefalinger?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Den største forskjellen på en lommebleie og en alt-i-ett-bleie er at i en lommebleie kan du ta ut innlegget av lomma, mens i en alt-i-ett-bleie er det allerede sydd fast inni bleia. Derfor tørker kanskje alt-i-ett litt seinere enn lommebleier. FuzziBunz er veldig gode bleier, men de fleste stedene er vel utsolgt for den akkurat nå... Den kommer visst i ny utgave etter jul tror jeg det var. Bumgenious er også en kjempegod lommebleie som jeg liker godt, og jeg har hørt mye bra om deres alt-i-ett også men har ikke prøvd den selv ennå (men har bEstilt). Jg liker også godt Imse Vimse sin alt-i-ett, den er kjempeenkel å bruke og tørker ganske raskt! (men den fins bare i kjedelig hvit da, hehe) Ellers anbefaler jeg deg å besøke bleieboden.no, mye info der og bra kundeservice,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå