Gå til innhold

Morgenkvalme og eksamen i morgen-lykke til til meg!

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og selvfølgelig til alle andre med eksamen og spirer i magen.

Håper bare jeg kommer meg helskinnet igjennom det!

Problemet er vel kanskje helst at det eneste jeg klarer å spise, er knekkebrød og gulrøtter, og det blir vel heller lite populært blant de som sitter rundt meg.... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,

foeler med deg! hadde det akkurat slik du beskriver siste examen-var da 8 uker paa vei, og klarte ikke spise noe pga kvalme..maatte paa do hele tiden for aa sjekke at jeg ikke maatte kaste opp:) huff var skikkelig slitsomt-en 8 timers lang examen i forskningsmetode!! men jeg bestod-fikk ikke den beste karakteren-men fikk ihvertfall overstaatt examen:)

Lykke til:)

Skrevet

Hihi.

Lykke til!

Er det eneste du tåler knekkebrød og gulrøtter, så spis nå endelig det. De andre kandidatene skal i utgangspunktet konsentrere seg om oppgavene sine, og greier de ikke det så får det være deres problem.

Mitt beste tips er å prøve å våkne litt tidlig slik at du har god tid på morgenen og ikke trenger stresse. Ta deg tid til å roe ned magen og sitte litt ved kjøkkenbordet. Pakk sekk og gjør klar matpakke kvelden i forvegen.

Dette fikser du!

Skrevet

Hei, Epona! Hvordan gikk det med deg i dag? Sitter her og tenker på deg nå:)

klem

Skrevet

Er ikke lett altså! Nå er ikke jeg kvalm, men er litt ubehagelig å sitte bøyd over pulten med spark i ribbeina! Kan ikke akkurat lene meg tilbake heller. Hehe. Blir litt flere tissepauser også! Bare to igjen nå, så er det 1 års pause!! Lykke til med eksamner alle mann =D

Skrevet

Litt sent ute, men håper eksamen gikk bra =)

Med førstemann så kom kvalmen rundt uke 8, så sitter egentlig å venter på den. Skal ha eksamen den 19.des, så det blir jo akkurat rundt de tider. Håper jeg også kommer meg gjennom den, så jeg slipper å ta den opp igjen!

Skrevet

Åh, så snill lille Adam/Johannes/Luna/Ylva er!!!!!

Var steindårlig dagen før og dagen etter eksamen, men akkurat på dagen var jeg i maraton-form i hele 9 timer! Da kom jeg meg både fram og tilbake, gjorde det helt ok på eksamen, og fikk til og med handlet julegaver!!!!!!!!!!

LETTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håper dere andre er like heldige! Og jeg spiste yoghurt og nøtter, mmmm!

Skrevet

Det var bra! Nå kan du vel slappe av litt, tenker jeg:) Gratulerer med overstått eksamen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...