Gå til innhold

Hva ville dere gjort??


MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt brun utflod, å litt rosa i snart ei uke!Opplever ingen smerter eller ubehag, kun litt bekymret....er 7 + 2 i dag, å skal til legen den 14.12. Vente eller ringe legevakt......

 

Søren alså, vil ikkje ha slikt!!!Forrige svangerskap var som en drøm...vil dette og skal være slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen blod eller smerter? Har selv hatt litt lysebrun utflod og ble livredd! Ringte legen, og dette var helt normalt og vanlig. Så tror nok du kan slappe av frem til du skal på legen selv om jeg er enig i at det ikke er lett..Tenk på hvor mye mer blod vi har nå for tiden..Det er nok lett å få små blødninger da skal du se...men lykke til da hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring legen din du, følg mageføleslen din:-) håper det ikke er noe galt, mange kan små spotte litt i starten, men ville sjekket dette med legen din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D_ings,med ny baby på vei:)

Hei...ikke bekymre deg...jeg hadde brun utflod i nesten 2 uker pluss litt små rødt en dag..nå er jeg 8+0 idag og det ga seg for 2 dager siden..jeg var på tidlig ultralyd idag pga dette og hva så vi??jo en nydelig liten spire og ett bankende hjertet:)alt var som normalt..det er veldig vanlig med denne utfloden..så lenge det ikke kommer mye klart blod eller smerter så er det ingen fare..men bestill deg en time til tidlig ul så kan du slappe av litt selv oxo istedenfor å gå rundt å være bekymret..jeg var kjempe bekymret pga denne brune utfloden selv..

det går nok bra skal du se..lykke til og tenk positivt:)

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er så tidlig som du er nå,er det lite en lege kan gjøre,men jeg hadde alikvell tatt kontkat med legen,for å sjekke at alt var ok. Ikke godt å gå rundt å være bekymret heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...