Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Del Skrevet 4. desember 2007 Er det noen av dere som skal ha bebin i en mykbag oppi en sportsvogn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #2 Del Skrevet 4. desember 2007 jeg skal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mamma-i-Mars* Skrevet 5. desember 2007 #3 Del Skrevet 5. desember 2007 jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ho mor Skrevet 17. desember 2007 #4 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg har bestilt en Mistral 2007 modell som jeg skal ha myk bag i. Skulle egentlig bare ha den som sportsvogn senere, men syntes det så så fint og praktisk ut med bag i den også. Skal ha hardbag til OTH-vogna da, og antar jeg bruker den mest det første halve året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesty Blaise Skrevet 17. desember 2007 #5 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg har kjøpt softbag til min spirit fra teutonia og regner med at det skal holde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #6 Del Skrevet 17. desember 2007 Bebin? eller babyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #7 Del Skrevet 17. desember 2007 mulig.. hvorfor gidder du å kritisere hvordan noen skriver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå