Gå til innhold

Anbefalte innlegg

for å senke skuldrene. Alle stresser så utrolig til jul - mens jeg visste, i år som i fjor, når adventstiden nærmet seg - så jeg tar det med knusende ro. Alle sier at det kom så uventet, merkelig - for det står da desember på min kalender :-) Jeg går å venter på mitt første IVF, så jeg skal bare kose meg, gjøre litt hver dag og heller nyte det som skjer. Nå har jeg nettopp laget meg en kopp kakao, tatt frem litt frukt og skal finne meg et pledd. Sette meg godt tilbake i sofaen og se på TV :-) Jeg orker ikke å "henge meg på" denne stress-bølgen før jul, julaften kommer uansett den, og jeg vet at jeg blir ferdig uansett om jeg stresser eller ei. Så jenter, nyt tiden, kos dere og gled dere over at det snart skal spire å gro i magene deres ;-) Stor juleklem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136214756-hei-jenterdet-er-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kloke ord ja! Det er viktig å ta vare på seg selv og slappe av! Jeg gidder ikke bli del av julestresset. Holder meg laaangt unna kjøpesentre på lørdager og ettermiddager før jul. Det er det verste jeg vet! Og det selv om jeg liker å shoppe:-)

Nå er tankene kun fokusert mot uttak imorgen...gruer meg ikke til selve uttaket, men til om det blir egg, om de er fine, om de blir befruktet...ja alt egentlig!!

God jul til alle dere koselig jenter!!!!!!

KLEMMMMMMMMMM

Hei Abelone - lykke til i morgen, skal se du får en fin julegave i år :-) Kos deg masse og nyt livet. Jeg tror vi alle lykkes om vi ikke stresser og peser rundt. Hold oss oppdaterte på hvordan det går med deg da. Masse lykke til. Kos og klem

Annonse

Hei, nei pga juleferien må jeg vente til uke 2-3. Jeg begynner på nesespray på fredag (7.) og blir gående en ukes tid ekstra, sprøyter fra 3. jan og uttak ca 10. om alt går som planlagt. Så jeg prøver bare å kose meg, slik at kroppen er mer "klar" for dette. Jeg tror det fester seg bedre i en kropp som ikke er helt i hundre....men det er bare min tro da. Håper virkelig at du lykkes, det hadde vært GULL :-) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...